K*B*N, pratar del 11
Nej, vad tråkigt Riski!
Hände det idag? Kollar de varför (tänker på din förra supertidiga förlossning)?
Nej, vad tråkigt Riski!
Hände det idag? Kollar de varför (tänker på din förra supertidiga förlossning)?
Jag är absolut med på trådträff (alltid ). Jag åker ju alltid land och rike runt för att träffa er
. Personligen hade jag tyckt att det hade varit mysigt med en övernattning men det kanske är för optimistiskt att tro att vi skall kunna hitta ett boende och ett datum som passar alla? En bygdegård med stor sovsal i närheten av Kungsbacka så att Kavat har nära till det egna kylskåpet?
Nu har jag beställt en julklapp till mig själv; en surfplatta. Min man har en iPad och den tycker jag är alldeles för stor (och dyyyyr) utan jag vill ha en 7-tummare. Hoppas den hinner komma innan jul.
God jul Fröken Småland!
Välkommen tillbaka Thulo... long time no see! Vet du att Pruseluskan, Ekorren och Lindadjo väntar barn? Så kul!
Ekorren: angående surfplatta så är det som en gigantisk androidmobil. Man kan bara inte ringa på den
Skönt att ni fått ordning på huset! Det stjäl så mycket energi när det är o-ordning tycker jag.
Zasata: du som är i branschen (eller någon annan som vet): vad är treggings? Någon form av byxor förstår jag att döma av bilden men vad är kännetecknande för just såna byxor?
Har ni köpt alla julklappar än då? Jag brukar köpa väldigt lite julklappar men i år har jag gått överstyr, oklart varför. Brukar klara mig med kanske 1000-1500 kronor för alla julklappar, inkl syskonbarn, egna barn, föräldrar och svärföräldrar. I år landar det någon helt annanstans, jag tänker inte räkna efter. Men vad kul det skall bli att se barnens ansikten när de river upp sina paket
Extra glad är jag idag då jag fått ett jakande besked att vi får en tomte även i år . Det är inte det lättaste att få tag på någon som vill komma på julafton kl 17 men en av tonårsflickorna i byn nappade på idén. Vad kompenserar man henne med? Biobiljetter? Cash?
Idag har lilleman varit på julfest på dagis och jag passade på att lämna över presenten som vi samlat ihop till (till dagispersonalen alltså). Sen gick jag över till min pappa som bor nästgårds med dagis och läste lite för honom. Han har fått sin julklapp i förskott: helst vill han inte ha något alls utan tycker vi skall spara våra pengar. Så av mig har han fått (i förskott) två Herman Lindqvist-böcker från lokala bibliotekets utförsäljning, uppläsning ingår
Tack för julkort idag Ekorren! Ljuvlig bild!
Aj, vad jobbigt Passau! Håller tummarna för att S blir frisk snabbt och att ni andra klarar er. Hur är det annars i Thailand? Och vad har du köpt för surfplatta?
Gud vilka godingar Asereht!