K*B*N, pratar del 11
Lokatt skrev 2010-05-14 13:53:46 följande:
vad gör ni, det är så lugnt här inne? Fast å andra sidan stressar jag runt själv så jag knappt hinner hit in. Idag måste jag posta ansökan om skola i höst, vilka ämnen och så. Jag har fortfarande inte helt bestämt mig! Igår åkte jag med min plastpappa och tittade på valpar, jag var med som rådgivare, har hjälp honom leta efter hund och bestämma sig för en hundras. Det var strax över 1,5 timme enkelväg och det blev ingen därifrån, så idag åker vi till ett annat ställe. Tror det blir hund med hem idag för han. Kavat, har ni inte satt svärmor på ett längre avstånd? eller har ni fortfarande kontakt? Jag har mamma på avstånd nu. Bort med energitjuvar som inte vill ha en vettig relation (även om det verkligen inte på långa håll är så lätt som den meningen låter sim)
Jag mår fortfarande piss och gruvar mig inför barnens födelsedagar. Sonens kan hon inte komma till pga op av knät, men det är ju bara en månad till dottern sen. Det finns inte på världskartan att inte bjuda dem tyvärr. Men om de kommer eller inte vet vi ju inte. Jag vill inte träffa dem eftersom jag fortfarande mår kasst över hur vi blev behandlade. Maken försöker "förtränga" fast häromkvällen när vi pratade om det så sa han att det inte alls känns bra och han känner att de förlorat massor i sin relation. Men det är ju inte så konstigt eftersom de inte ens tror på hans ord.
Så maken kommer aldrig att lösa någon konflikt, han skiter i det och dem så gott det går. Så... Ja, jag vet inte hur det blir framöver...