K*B*N, pratar del 11
Tipsar "stockholmarna" om en bugga som ser ut att bli snorbillig. Gamla chassit med vingmuttrar som jag har och kan med andra ord inte glida.
www.tradera.com/Fin-Bugaboo-Cameleon-07-auktion_340816_112930698
Tipsar "stockholmarna" om en bugga som ser ut att bli snorbillig. Gamla chassit med vingmuttrar som jag har och kan med andra ord inte glida.
www.tradera.com/Fin-Bugaboo-Cameleon-07-auktion_340816_112930698
Nu har vi haft kalas i dagarna 3. Äntligen är alla avklarade! Men det har gått rätt smidigt ändå, vi har haft samma mat två dagar i rad, men det åts lite mer idag när släkten var här än på barnkalaset.
"Stora snoppar är sötare än små", dottern snart 5...
Och jag vill absolut ha liggdelslocket och suflett!
Köpte föresten en röd liggdel som inte är uthämtad än och så spanar jag lite på varukorgen på T, men den har gått upp och blir det för dyrt kan man lika gärna köpa nytt.
Fnissar lite åt maken "jag är helt slut".
Maken har varit i hemmatjänst sedan i morse. Dottern lämnades på dagis, mot sin vilja. Lillebror ville följa med men sammarbeteade inte så det hanns inte och maken åkte själv med dottern. Jag försökte borsta tänderna på lilleman, nej, det gick inte för det skulle pappa göra och jag har bestämt mig för att inte bråka, så han var nakenfis tills pappa kom. Skönt för mig, men inte så kul för maken. Dottern hade varit jätte ledsen när han åkte från dagis.
Kluven, det är inte kul att lämna henne när hon är ledsen, men nu är ju saken som den är. Hon är aldrig ledsen när jag lämnar men oerhört nyfiken på vad vi har gjort medans hon varit på dagis och hon vill verkligen inte missa något. Jaja, vi får la ge det några dagar till och se hur det går. Blir det en strid varje morgon så tar det så på krafterna för oss alla. Hon vill ju också vara hemma med roliga pappa.