K*B*N, pratar del 11

När pojkarna var 4 år, så var skillnaden ännu större. 5 kg som skiljer i vikt och hela 11 cm! I samma ålder.
Daniel har förresten bara ökat 2 kg i vikt sen han var 4 år. 1 kg per år bara. Den lilla tunnisen
Vad händer idag då? Det är Göteborgsvarver idag, sambon ska springa så han har åkt iväg... jag har tusen saker att göra här hemma. Tur att jag är ledig hela helgen OCH måndag Så man hinner med lite bestyr här hemma.
Här var det allt för mycket bugaboo-snack vad är det här? Bugabootråden *fniss*
Jag har precis pratat med min kompis som har använt min gamla retro brio, och hon har den kvar än YES! Jag sa att jag gärna tar tillbaka den om jag skulle bli gravid, så jag kan köra runt nummer 3 i den. Om det skulle bli en nummer tre, det återstår ju förståss att se
Hennes lilla börjar ju bli för stor för den nu ändå.
Den retro brion är ju perfekt som glida-runt-med-vagn, och kanske sovvagn ute. Sen måste man ju så klart ha en modern och smidig vagn oxå, hellst då en denim frog haha.
Idag är jag som sagt ledig igen, så skönt att vara ledig 3 dagar i sträck... man hinner ju med så mycket så nu kan jag ju nästan bara luta mig tillbaka och njuta av att vara ledig, vilket man inte hinner när man är ledig bara en dag i veckan, då blir det slit och släp hela den dagen. Nu har jag tvättat säkert 20 maskiner (lite överdrivet), men jag har tvättat rent ALLT. Det finns inget mer att tvätta, skönt. Och jag har städat hela huset, utom övervåningen... kanske tar den senare idag.
Så! Vad ska vi göra idag då? Vädret är helt underbart idag med, soligt och varmt. Så vi tar nog oss en promenad till badhuset och simmar lite, och sen kanske vi tar oss en pizza på pizzerian, höjdpunkt för pojkarna.
Jag har förresten anmält mig till strömstadmilen idag med.... så nu måste det bli lite mer kontenuelig träning inför det. Lördag 10 juli är loppet, så jag har 7 träningsveckor på mig Det ska bli roligt, och säkert svettigt, då det jämnt brukar vara riktigt varmt den dagen. Fast det är ju bara 10 km, så det ska väl gå bra.