Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-19 17:53:35 följande:
    Jaaa du jag vet inte alls. Och vågar inte ta reda på. Mensen borde anlända i slutet av denna vecka... men förhoppningsvis kommer den ej
    Hoppas inte
    Själv borde jag har ÄL om lite mer än en vecka från nu.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-04-19 18:02:02 följande:
    Var ni fler?! Jag menade ju givetvis den kvinnliga!!!
    Jag tänkte nästan att du menade det Det finns bara en kvinna, och hon är så klart bäst
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-04-19 20:05:04 följande:
    någon med viktväktar recept? nu skiter jag i pulver... 3kg på 10v, känns rätt meningslöst..-- nu är alla påsarna slut och jag måste komma på ngt nytt...alltså innan jag köper fler och inte provar ngt annat---
    Men hur kunde det gå så dåligt? Jag har en massa viktväktar recept, både små häften jag fick från möterna då när jag höll på med det, och receptböcker.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag har ett häfte som heter powerstart. Det är alla mål för en vecka som ska kicka igång viktminskningen. Den körde jag när jag började, ska jag skicka?

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag har oxå precis tränat Ett bodycombatpass framför datorn. Jag har hela passet på dvd, men våran dvdspelare kan inte spela upp formatet, så jag får trängas framför datorn, och kicka tangentbordet upp i taket
    Nejdå, det gick bra. Svettig är jag nu så jag ska hoppa in i duschen.

Ekorrfamiljen skrev 2010-04-19 21:36:44 följande:
    Snygga tänder har du/de också, det är väl bra reklam för företaget!?
    Mina är äkta vara, chefen som jag står bredvid har gjort sina tänder själv hahaha...

Bra det där med pruttsura läkaren som fick så hon teg
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Godmorgon i tråden! Gud så söt han är Asereht, och du är enormt duktig på att sticka. Jag har dina sockar på mig jämt här hemma {#lang_emotions_kiss}.
    Vilket roligt ställe ni var på oxå, maken såg ut att ha lika roligt som grabbarna

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Idag ska jag jobba, men jag har lovat stora killen att vi ska köpa grejer till hans tårta, så vi ska göra det nu, innan jag lämnar de på dagis. Tur att jag inte börjar förrän 9.45. Jag jobbar ju alla dagar den här veckan, och kalaset tänkte vi ha på lördag eller söndag. Jag kan inte fatta att han är 6 år redan.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Daniel fick en som han kallade det, en helt grym frisyr.
    Blivande 6 åringen fick en ny frisyr igår kväll efter badet. Han tyckte det blev "Helt grymt" Hahaha... och så var han tvungen att ha en grym blick när jag skulle ta hans bild oxå då så klart.
    Strecken på sidan ser likadana ut på andra sidan oxå, och det var hans egna önskemål om sånt, så det var bara för mamma att fixa till
    Nu ska vi dra iväg, affären öppnar om 10 minuter och vi ska hänga på låset.
    Ha en underbar dag allihop.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag vill oxå prata barnvagnar .....
    Här används knappt våran sulky längre, den jag köpte av Nifelheim. Jag gillar den skarpt, så jag ska spara den ett tag, den tar ju dessutom inte så stor plats heller så den får bli kvar ett tag. Liksom våran maclaren {#lang_emotions_heart}. Den får oxå bli kvar ett tag till, utifall att

2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11