• passau

K*B*N, pratar del 11

vad för tryck?
    , nu sticker jag till Halmstad och köper alla plagg i hela butiken med midsommartrycket på See ya!

• passau
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-06 13:25:46 följande:
    Ooh ja!! *gulledej* Någon som inte är lika gullig är sköterskan från VC som jag fick prata med nyss.. Jag säger att jag har ONT i kroppen, kan knappt gå och foglossningen spökar ännu. Svaret är; Rör du något på dig? Du vet att det inte blir bättre av att sitta still va? Morr! För mig kostar det mer än det smakar med en promenad med vagnen på sta'n eller till öppna förskolan. Jag kan ju knappt gå efter det när jag väl satt mig någonstans. Nu vill jag ha hjälp att utreda vad som är fel, om det finns behandling och om jag kan ta någon medicin. Jag vill INTE höra att det är för att jag väger för mycket för den här värken har jag haft i över 8 år och även när jag var 30 kilo lättare än nu. Dessutom har jag varit sjukligt trött och frusen minst lika länge, oavsett vikt, så nej, jag tänker inte "träna" för att hon ska vara nöjd! *morrar igen*Oj, nu vaknade grötbebisen.
    jag har haft otaliga problem med rygg/nacke/axlar och fick sedan inflammationer i hela kroppen...
    var sjukskriven läääänge...
    tills jag träffade en kille som såg att det var en låsning i ryggen, det är inga sköna behandlingar!
    normalt ger han 3beh så ska d vara bra, jag fick nog 10 men nu är jag så gott som frisk och behöver väl gå tillbaka 1-2ggr/år...

snacka om skillnad!
  • passau
    sarahl skrev 2010-05-06 13:59:32 följande:
    Kan detta verkligen vara möjligt. Sonen föddes ju den 11 april och jag slutade att blöda för ca 1½ vecka sedan, har haft lite färgade flytningar bara, nu blöder jag rikligt igen och funderar på om det redan är mensen eftersom jag inte helammar...
    jag helammade men den kom så fort ändå!
  • passau
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-06 13:42:10 följande:
    passau: Jag har varit hos både kiropraktor, naprapat och vanliga massörer men det hjälper bara väldigt kortvarigt för stunden. Kanske ska ge dem en ny chans ändå beroende på vad läkaren säger på måndag då. Vore ju himla skönt om man skulle bli av med både värk, frusenhet och trötthet genom bara lite knakande i ryggen! Kul med alla nya vagnar och allt vad ni shoppar. Po.ps midsommartryck är ju så najjs, men jag gillar egentligen inte grönt och absolut inte linnen. Finns de på vanliga tröjor? Asereht: Sötis han är! Man får vända på siffrorna om man ska få Vemunds vikt däremot. Han vägde typ 8500 när han var 3 månader.. *någon som undrar varför jag har ont i rygg/axlar?* Håller förresten med dig om kläder för oss stora. Vem tusan vill gå ut i ett tantblommigt tält i sommar? Räck upp en hand! *inte jag* Tror de att man tappar all stil och smak bara för att man går upp i vikt, att allt förnuft trängs bort av fettinlagringar i hjärnan eller vad?
    han höll på med ngt kinseiskt...
    google så kanske du får mer info Ara Rohi heter han...
  • passau

kul med klipp!
    jag är sjukt sugen på outleten... men maken är inte så sugen... tar typ 6 h att köra...

vem sa att bb inte hade syskonvagnar än?
    vem sa att BB inte gjorde syskonvagnar? ;)

Foto0158.jpg

• passau
    Nifelheim skrev 2010-05-07 17:44:33 följande:
    Jag vill också till GeKås *avis utav H*vete* Jag är jättesugen på att hyra en stuga där en natt någon dag i sommar och åka ner... Men den som är mest sugen på att åka med är min mor, och hon är ju min enda barnvakt :S Inge bra om hon följer med då. Ingen som ska åka från Kalmar och upp hit inom det snaraste förresten?
    ta med E...

våra barn är uppväxta där!

M var någon knapp vecka första gången... vågar inte räkna hur många ggr hon varit där
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11