Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Ullared kanske inte är så dumt? Mässan är nog värre för då lär vi inte hinna prata något med varandra för det är så stimmigt där. Fast det är det i och för sig i Ullared också Obestämd

Men kan vi sikta på något vettigt datum? Tycker du att det är för tätt på BF om man tar det vid Kristi H Ekorren? Oavsett var vi träffas så lär det ju vara många som skall åka ganska långt så det vore ju bra om man tog det när vi är lite långlediga.

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-02 17:14:21 följande:
    Vilket datum är det? Jag lär väl gå med kryckor och TENS igen, men det är det värt tycker jag! Har ju gått över tiden med de flesta av kidsen, så jag har inga förhoppningar om att få före början av juli iaf.
    Det brukar vara i slutet av maj, någon som har en almanacka? OM det skulle sätta igång mitt under pågående trådträff så har du i alla fall gott om barnvakter Tungan ute
  • Fröken Småland

Shit, alla helger är ju skitsena i år! Påskafton 23/4! KH är inte förrän 2/6 så det är väl tveksam eller? Annars är det en trevlig helg med klämdag på fredagen

• Fröken Småland

Jag tänker mig att västkusten är det mest naturliga målet för en träff eftersom de flesta bor på den sidan. Kungsbacka vandrarhem såg fint ut! Vad säger ni andra? Mässdatumet låg rätt vettigt till också...

• Fröken Småland

Nif: jag lider med dig . Jag tror dock att det blir bäst som du själv har tänkt; korta dagar och "skola in" lite försiktigt igen efter julledigheten. Hoppas att det vänder snart. Undrar vad som gick så fel när allt var så bra innan? Kanske han själv inser att det är dagis fel att han blir "förgiftad"? Stackars lilla plutten Jag får komma upp och vara barnflicka hos dig, min lilleman och E skulle nog ha roligt

• Fröken Småland

Jag kan bekräfta att Cameleons sittdelsöverdrag passar även på Frog även om Frog är KORTARE (skrivfel tidigare).

Grattis till nya vagnen för tusan! (du har inte skrivit om det här, bara i Buggatråden). Tycker du att det är stor skillnad?

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-03 13:02:07 följande:
    Idag är det 16 år sedan jag blev mamma för första gången. (Kl. 12.37!) *gammal*
    Grattis till er båda! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11