Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Jag måste bara skryta lite med mylittlestar.se. Jag beställde tre väskor när de hade ett erbjudande om t3b2-erbjudande, och det var på redan nedsatta varor (95 kr/st). De bekräftade att väskorna fanns och skickade  t o m  leveransmeddelande igår om att de var på väg. Idag fick jag ett mail om att det tyvärr var fel i lagersaldot, och att jag fick välja två andra Be Mine för de 180 kr jag betalat. Från de fina färgerna till ordinarie pris alltså, 295 / st 

Så nu får Maja och hennes kusin varsin Be Mine i färgen Zanny Zannias som hon suktat efter varje gång hon sett mig surfa på mylittlestar .

• Fröken Småland

Åååh, min allra bästa och sötaste vän skall få en bebis om en månad ungefär . Jag skall dit nästa vecka och klappa på magen, visst är det sjukt att JAG längtar efter bebisen

• Fröken Småland

Sannolikhetslära och statistik låter ju jättespännande! *menar* Jag minns att just sannolikhetslära var det jag tyckte absolut bäst om på matten i skolan eftersom det har en sådan tydlig verklighetsförankring. Sannolikheten för att slå två sexor i Yatzy t ex

• Fröken Småland

Nu är jag på väg hem igen, det var en snabbvisit precis i min smak. Köpte bara lite porslinsskålar (nu skall plastskiten ut en gång för alla), några nya pennor till mig och resten kem-tekniskt. En ny hårborste också förresten, den gamla var bara tjugo år och sprucken *silar mygg och sväljer kameler*

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-07 15:00:57 följande:
    såg du om dom hade barnvagnsmuffar?!?
    Var aldrig ens inne på den avdelningen (Vad är det förresten? Obestämd)
    zasata skrev 2011-01-07 16:22:21 följande:
    vilka här inne har bee+? funderar på att göra mig av med några sufletter..
    *räcker upp handen* Blå kan vara intressant om du har det. Skick och pris?
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-07 16:33:59 följande:
    Fy vad du är tråkig Fröken Småland! En tur till Paradiset och så köper du.. en hårborste! *puss på dig*
    Men det var väldigt snygg och lyxig. Kostade 9,90
  • Fröken Småland

Zasata: jag tror jag skall vänta och se om det kommer någon läcker grön suffla till Bee. Sen skall jag se till att mitt och mamma på vifts denimprojekt kommer igång också. Funderar på att be henne sy även en sits i denim, hade inte det varit läckert? Egentligen gillar jag mörk denim med orange sömmar bäst men jag är lite sugen på grov ljus denim med ljusblå eller vit söm på både sufflett och sits nu till sommaren. Vad tror ni?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11