Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2011-01-03 19:13:32 följande:
    Hit hoppas jag. Du har ändå ingen användning för den.
    Demon
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-03 22:06:50 följande:
    Skulle gärna hjälpt till om det inte var så fruktansvärt långt bort.
    Hihi, jag tror hon menar att om någon vill ha transporthjälp så är det de sträckorna som gäller
  • Fröken Småland

Hoppas också att det är hallonen som spökar. Även om det är tråkigt för E med tanke på hur gott hallon är

Hittade en presentationsform som jag tror kan funka www.prezi.com Kolla in där för den var ganska läcker faktiskt

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-03 22:41:26 följande:
    haha Jahaaaa. Jag kopplade ihop det med ett Facebook meddelande förut om att hon villa ha hämtning. *Fniss* Jag är lite trött och ska gå och sova NU.
    Det kan lika gärna vara jag som är trött och behöver hoppa i säng. Ja, jag gör det helt enkelt. God natt alla!
  • Fröken Småland

Zasata: fy vilken dag Och vilket liv . Jag tycker det är otroligt att det inte finns hjälp att få. Att isolera dig från det som du är rädd för lär ju inte vara lösningen men jag förstår att alternativet inte lockar. Jag måste ändå säga att du varit riktigt duktig det senaste året, tycker du inte själv att du har gjort framsteg? Jag menar att bara stanna kvar på jobbet och försöka härda ut skulle du inte gjort för något år sen. Heja heja och hoppas att du snabbt är på banan igen! {#emotions_dlg.flower}

Princepesa: har du också haft kräkfobi? Vad fick du för hjälp och/eller hur kom du över det?
    Hoppas förresten det är tvillingar du väntar så kärringarna på dagis verkligen får något att gnälla över Demon

• Fröken Småland

Travdårerskan: det tycks som att du kanske inte helt passar in här i vårt gäng. Det vore bra om du kunde lämna tråden, vi vill inte ha kontroverser och dålig stämning här. Tack för du respekterar det och ta hand om dig.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-05 11:09:08 följande:
    *går till köket och tar en semla till* synd att det bara lägger sig på hakan och magen
    Åhhh, semla! *dreglar*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11