Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Kavat - han verkar inte vara ensam om att älska den där bilen för allt m blixten i stl 110 va slut...

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-20 17:47:16 följande:
    Jaha... Nu har jag haft ÄL och grannen ska vara borta i tre veckor. Vad tusan ska jag roa mig med nu om kvällarna?   Förvånad
    jäklar! det var den grannsämjan Tungan ute
    Kavat skrev 2011-01-20 17:54:09 följande:
    Kan du komma till ett Lindex? (ring och lägg undan?) Här hängde massor igår, i alla fall.
    hittade en grön på kappahl samt strumpor och sedan slog jag till på en pruttkudde - hur kul är inte det ?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-20 18:27:40 följande:
    Fattar ni att Lokatt inte har skrivit i tråden sedan 23/11? Nu börjar jag nästan surna till, hur svårt kan det vara att hinna med att säga hej? Gråter
    hon har inte ens sagt gott nytt år då.... trist typ.... Hon kanske har tagigt familjen på en roadtrip efter att ha tagigt kortet? *chansar*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-20 21:24:51 följande:
    Nu är filten klar! Äntligen! Tog lite extra tid då kantgarnet tog slut men maken ryckte in och handlade åt mig så att jag kunde fortsätta.

120x160 cm blev den. Det duger som soffvärmare eller hur.
    den är helt totaly lovely!
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-20 21:33:17 följande:
    Hon skulle gjort två halsband åt mig för ett år sedan också, så jag mailade bilder och allt, men det blev inget av det. Funderar på att ge uppdraget till vår andra "halsbandsmakare" i tråden istället.

*undrar fortfarande var Vemunds overall hamnade istället för hemma hos mig*
    vem är det ??*spanar runt* sådant är alltid bra att veta
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-20 22:37:32 följande:
    passau var den jag tänkte på i första hand iaf.
    oho...*lägger på minnet*

På torsdag (om en vecka) ska jag åka och kika på "min" pärla (förhoppningsvis blivande vagn (cam denim 007 Hjärta)) jag är lika förväntningsfull som vid "nedsläpp" ....okej...nästan
  • Tant Pruselius

Hoppas katta snart hittar hit.. Saknar! Om någon "pratar" med henne let her know that she is misst ! ÄNTLIGEN fredag !!! Hallelulja. Sa ja att jag om mindre en en vecka förhoppningsvis är ägare till en CAM denim 007 !!?

• Tant Pruselius

Ja jag har hört att är det samma föräldrar och man har 2 av samma kön sedan innan då är det endast 25% chans/risk till det motsatta på 3e...

• Tant Pruselius

Jag blir nog sjukskriven fr.o.m. Februari, så nu vill jag ha tag i en chaffis/resesällskap till Ullared jag har bilen men saknar kortet någon med tvärtom ?!

• Tant Pruselius

Och jag läste om och om igen - dödande dödande ?! Fick sms från lindex att vi medlemar har förtur på halva reapriset fram till söndag så det blir lindex imorgon

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11