Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-23 22:06:48 följande:
    Yes. 5 år är det som gäller på babyskydd. och man använder det ju oftast i nästan ett år så absolut max 4 år gammalt bör det vara när det tas i bruk.
    va skulle jag göra utan dig ?!
  • Tant Pruselius

*hejar på ekorren* du är duktig du! På söndag blir det vagnsaffärsavslut (förhoppningsvis) Skulle ju ske nu på torsdag men K har innebandy då och det gick tydligen inte att skippa för att hämta hem "en vagn"... Hmmm ... Jag påpekade bestämt att det inte är vilken "en vagn" som helst , han var lika oförstående trots uppläxning...

• Tant Pruselius

Nif- köpt den, bra pris ju Kavat - jag var nog mest trött och pregostinn :-/ ... Bebis ska komma runt mitten av mars...

• Tant Pruselius

Kavat- ja... Jag håller det lite öppet, kanske då gör som ase och kommer med bara liten... Beror ju dock lite på sambon och den lille vilde bebin...

• Tant Pruselius

Andraskift- hur funkar det? Borta länge? Gott med nybakt bröd, bregott är då ett måste och gärna hushållsost

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-24 18:39:42 följande:
    Han jobbar mellan 14-22.30 må-tors. Första gången på många år som han jobbar skift och det var mycket gnäll och ömkan innan han kom iväg. De har väldigt mycket på jobbet just nu och alla "gamla" måste skiftas om att jobba med de nya.

Japp, en halv limpa med Bregott i magen nu, inte så klokt men herregud vad gott! Helst äter jag utan pålägg, bara smör Hjärta
    helt i min smak
    Nifelheim skrev 2011-01-24 18:55:20 följande:
    Har du köpT den eller tycker du att jag ska köpa den?
    du ska köpa den!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11