K*B*N, pratar del 11

Asereht: har du något förslag på e-presentation? (Se några inlägg tillbaka)
Hoppas också att det är hallonen som spökar. Även om det är tråkigt för E med tanke på hur gott hallon är
Hittade en presentationsform som jag tror kan funka www.prezi.com Kolla in där för den var ganska läcker faktiskt
Zasata: fy vilken dag Och vilket liv
. Jag tycker det är otroligt att det inte finns hjälp att få. Att isolera dig från det som du är rädd för lär ju inte vara lösningen men jag förstår att alternativet inte lockar. Jag måste ändå säga att du varit riktigt duktig det senaste året, tycker du inte själv att du har gjort framsteg? Jag menar att bara stanna kvar på jobbet och försöka härda ut skulle du inte gjort för något år sen. Heja heja och hoppas att du snabbt är på banan igen!
Princepesa: har du också haft kräkfobi? Vad fick du för hjälp och/eller hur kom du över det?
Hoppas förresten det är tvillingar du väntar så kärringarna på dagis verkligen får något att gnälla över
Travdårerskan: det tycks som att du kanske inte helt passar in här i vårt gäng. Det vore bra om du kunde lämna tråden, vi vill inte ha kontroverser och dålig stämning här. Tack för du respekterar det och ta hand om dig.
Blä för att inte kunna sova! Hur länge har du tänkt att jobba?