Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2011-01-23 13:30:59 följande:
    Jag är sugen på en emmaljunga.. Och sälja brion.. Om ni ser något. Säg gärna till. Sen när mina nya åkpåsarns kommer funderar jag på att göra mig av med denim elodie, vad tror ni man får för en ny? Eller bör man vänta?
    jag är lite sugen på en denim.... Kyss
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-23 15:46:58 följande:
    Tycker det ligger elodie denim ute i mängder både på blocket och tradera så jag skulle inte sälja nu.
    det kanske har o göra med campadre-kampanjen när dem kostade 399/499 kan jag tänka mig
    passau skrev 2011-01-23 17:25:49 följande:
    Jag kan "hyra" små boenden vid vår stuga så alla kan sköta sig själva med mat mm bad är bredvid om det är intressant ca 1h från Gbg... Beroende på standard ca 300:-/natt men vi bör nog boka ganska snart isf så alla får plats... Nära att åka till kusten för dom som vill det... 2,5h till Ullared
    låter kalajsmysigt ju skulle det ske i sommar kanske? efter att ekorren/lindajo ploffat?
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-23 19:09:46 följande:
    Jo, kan ni inte hålla tummarna att ingen annan vill ha det så att vi hinner sälja vårt och köpa det istället? Pleeeaaaase!! Kyss
    *håller förfullt*
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-23 19:12:38 följande:
    Hur var det nu med spännena på cam? Om jag nu inte skulle hitta en lämplig frog

www.blocket.se/orebro/Bugaboo_Cameleon__07_in...

De här vita var kassa eller?
    nej det där är gamla chassit, en sådan jag slår till på dock tycker jag att den låg högt i pris....
    men hör med smålänskan eller Nif dem har kloka åsikter om camarna tycker jag Cool
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-23 19:19:12 följande:
    Självklart ställer vi upp med våra tummar
    Tant Pruselius skrev 2011-01-23 19:13:58 följande:
    låter kalajsmysigt ju skulle det ske i sommar kanske? efter att ekorren/lindajo ploffat?
    Ska ni vänta på att jag ska ploffa så blir det ju i september.
    jahaja Kyss
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-23 19:20:42 följande:
    Är det högt pris? Det följer ju med ett babyskydd oxå, som vi oxå behöver. Jag fastnade för deras ytterdörr
    alltså jag vet ju eg inte men vagnen är ju ändå några år (runt 3-4) och anänd av 2 kids...ser ju dock välldigt fin ut... och babyskydd är ju super men det är ingen bas till utan adapter och skyddet (ni kanske inte vill ha bas ändå, går ju fästa med bälte) men jag skulle inte ge mer än max 6000:- och det med alla tillbehör.... men jag vet som sagt inte... *lämnar över till proffsen*
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-01-23 20:24:14 följande:
    Hm, kom just på att vi nog inte kommer att ha en 1-åring i vår bas. Drömmer (sorry prus, men vi lär ju ha den längre än till mars) Och i så fall finns bas, babyskyddet och adaptrar. (... och en röd gecko )
    Gråter
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-23 20:40:13 följande:
    ...och *suuuck* bajsblöja nummer 5... Obestämd

Sen läggdags hoppas jag. Natti natti och tack för tummar om huset.
    g'natt !*håller tummarna så dem vitnar*

hoppas natten blir bajsfri!Kyss
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11