Lindadjo skrev 2011-01-17 08:19:41 följande:
Och inatt åkte Daniel på magsjuka

Zebastian fick det natten till lördag, hela lördagen låg han och jag deckad, fast jag hade inte magsjukan. Jag blir bara trött av att vara uppe med spyende barn hela natten, och är jag trött så mår jag skitilla (nu när jag är gravid), och i natt var det dax för barn nummer 2. Och det var nog ännu värre. Tur vi har kvar nattblöjor, för Daniel har bajsat på sig 7 gånger i natt. Han spyr och bajsar samtidigt, det bara rinner ur honom stackarn

Han har ju spytt fler än 7 gånger, han har spytt ungefär var 20 minut, eller oftare, sen 2 i natt. Usch, så nu mår jag lite illa igen. Inte lika som i lördags ÄN... jag tog en prostafen innan jag gick och la mig igår, och den kanske hjälper lite.
Jag har nämligen märkt en förbättring. Tar jag en prostafen när jag går och lägger mig så behöver jag inte vakna illamående och spy som jag gjort dagligen den senaste veckan, att ta den på morgonen, när jag redan mår illa hjälper inget. Lika som att den inte hjälper mot kvällsillamåendet. Usch, nu vill jag bara att den här vinterkräksjukan ska gå över, och hoppas jag och Adam slipper undan

Det skulle ju lätt kunna trigga igång mitt gravidillamående om jag skulle få det nu

Då skulle det nog bli Hyperemisis gravidarum igen. Blä... vill inte bli sjuk, vill inte bli sjuk, ska inte bli sjuk, ska inte bli sjuk......
gaaah! Inge kul med kräkis! Hoppas du klarar dig och att barnen blir friska fort!
Lindadjo skrev 2011-01-17 08:23:15 följande:
Jag tycker att bugaboo ofta är väldigt solblekta. Varför är det så? Dålig tygkvalité? Andra vagnar blir ju inte så blekta? Tänker tex på min röda P&T, så många år som jag hade den? Och i solen på västkusten, och inte blev den blekt.
uj blir också välldans blekta tycker jag.... men däremot har jag inget emot om tex Denim blir lite blekt, det är ju precis som jeans som blir snyggare med åren