Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Thulo skrev 2011-01-24 19:26:17 följande:
    En Gecko med ligg och sittdel, vinterhjul, regnskydd och skötväska Är 1500:- ett bra pris? Den är solblekt. Visst har en sån ingen bumper? och inte är det sånt chassi som kan glida?
    priset vet jag inte så mkt om... men det beror ju lite på vart den är solblekt, för du kan ju ha camsuflett om det är den som är blekt !? ingen bumper men heller inget chassi som kan glida...

färg på singen?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-24 20:18:56 följande:
    Tja, det beror på hur solblekt den är och hur känslig man är. Men spontant tycker jag att det är ett riktigt bra pris med de tillbehören. Vinterhjul inbringar 500-600 kr och skötväskan 200 kr kanske om den är original. Den saknar bumper - ja. Och chassit kan inte glida. Jag skulle definitivt kollat på den om jag var som du. Går ju alltid "hotta" den med en Cameleonsufflett och överdrag och köpa en ny varukorg.
    se vilket bugga-proffs du gjort mig till
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-24 20:20:45 följande:
    Men jag har ju inte ens plussat än och Elric kommer vara nästan 5!!! år innan det blir någon mer ens om det tagit sig nu Förvånad Hmm.. jag skulle ju kunna satsa på två på en gång, men det blir det ju sällan på beställning tyvärr
    men ena är till hunden ju om nu elric vägrar
  • Tant Pruselius
    Thulo skrev 2011-01-24 20:49:34 följande:
    Brun och jag är lite svag för brunt men vet inte så mycke om Singen som vagn heller. Geckon var det 18 mil enkel resa till Singen "bara" 11 mil. Nån som vet vem av dom vagnarna som har störst framhjul?
    Ekorren kör ju sing, och hon är nöjd. Min granne kör sing och jag tror hon oxå är nöjd...
    Jag tycker *duckar för ruttna tomater* att den ser lite plastig ut....
    Men jag vet att den för folk/föräldrar ( ) med dåliga ryggar är välldans bra då den är lite högre....
  • Tant Pruselius
    Thulo skrev 2011-01-24 20:57:35 följande:

Men Geckon är väl smalare? Tycker Singen ser väldigt bred ut om baken. Och hur mycke kan G väga ca?

kolla i buggatrådens faktasidor där står det om geckon ...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-25 10:18:11 följande:
    Nja, slänga....jo lite kanske man man vet aldrig...saker kan vara bra att ha!
    du och K skulle vara livsfarliga ihop..... jag slänger och han tycker att det mesta är bra att spara ¨på i vårt 5kvm "stora" källarförråd.... att jag har sjutiotolvkartonger med baby/barnkläder är ett litet problem. Han har fatomentidningar i mängder från 1812, en sterio från samma år (dem gjordes inte små på den tiden) sedan har vi en trasig fatboy som tar upp mer än halva, jo för den kan tydligen vara bra att ha och fylla på dem andra (hela som vi har i huset) eftersom dem blir nersuttna med åren.....
    min kusin (som har pluggat i malmö i 5år + 1½år innan det i halmstad) har 5kartonger med hästgrejer i förrådet oxå och enligt K är det dem som snor all plats
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11