K*B*N, pratar del 11
Låter smarrigt värre Ase! Vi har ätit korvstroganoff och spagetti, majs och paprika och till efterrätt blev det linluvor(=vindruvor på tuviska)
Låter smarrigt värre Ase! Vi har ätit korvstroganoff och spagetti, majs och paprika och till efterrätt blev det linluvor(=vindruvor på tuviska)
Moffla fofflor måste ju bli mofflor Viver tycker jag var ett mkt bra ord för dem båda
Smarta barn vi har
Riski - hoppas hoppas hoppas meducinen funkar ! Håller tummarna för att mf och skit ska hålla sig långt långt borta! Kavat - får man fråga vad reflux är? *okunnig* Iövrigt hade vi fredagsmys med hembakt pizza, fetaost och majssallad och bubbelvatten. Linluvor till efterrätt även idag, smaskens enligt tuvan... SedAn somnade mamma och barnet på sängen vid halv åtta. K har plockat i köket, och plockat ner det sista av julljusbelysningen som vi låtit sitta uppe nu är det bara den utomhus som ska ner, förhoppningar om att detta sker under morgondagen. På söndag kommer svärfar och sätter upp vår ehendesainade hatthylla (som han har byggt, bra med träslöjdsmaje till sväris
)
Egen designade ska det vara...
Grattis E och mamma Nif på 4årsdagen!
Kavat - fy så jobbigt men det blir bra med medicin? Jag har ju helvetisk halsbränna under grav så jag lider verkligen med din lille....
Frk S - Ha det toppen i dalarna! Och i fredags kom den underbara jackan på posten <3
Ase - Kul att det var en lyckad play-date ! Kul med nya vänner som det liksom klickar med
Idag blir jag förmodligen med cam 007 , så tänk på mig runt 16-tiden