• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-09 23:02:41 följande:
    Zasata: japp, gamla. Menade du allvar med att du sade upp dig från nya jobbet efter fyra timmar? *fnissar vanvördigt*. Förresten fick jag ett tomt meddelande i inboxen häromdagen. Jag misstänker att det rörde sig om ett brev du fått men du kan väl skriva igen?
    va tomt? jag som skrev så långt..
    ja efter 4a timmar!!
  • zasata
    sarahl skrev 2010-05-10 10:41:03 följande:
    vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då. tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen...
    britax?
  • zasata

svart?

Lokatt skrev 2010-05-10 20:21:40 följande:
    Vad underbar!! Blä, idag har jag färgat håret, med resultat att jag sitter här med tårar i ögonen!! Först blev det gult, köpte ny färg, då blev det blå/grå.  Vad ska jag göra?!!?
    Ja S3 är en sååå bra vagn *love*
    Asereht skrev 2010-05-10 15:43:00 följande:
    Teutonia S3 hade jag nog kikat på. Vändbar med roterbart hjul fram. Lär ha mkt bättre framkomlighet än fun som jag förstått är rätt kass när det kommer till lite terräng.
  • zasata

Såg ni pratade sömn.. inte läst så noga..
    Leo sover lite så där 1-4ggr om dagen beroende påvad vi gör men ibland 10min så..
    Ebba sover inte på dagarna längre, somnar i bilen eller vagnen ibland, men då försöker vi hålla det till 30 min. Sen börjar vi prata lite högre också.. Annars somnar hon inte kanske fören 21 på kvällen, och det vill inte jag.
    Oftast somnar hon vid 19, och vaknar vid 06 om hon itne sover på dagen.

• zasata
    Pruseluskan skrev 2010-05-11 19:54:22 följande:
    Ang Tuvas sovande, så får vi nog helt enkelt gilla läget på att det är en övergångsfas, och göra lite som det passar från dag till dag.... Jag fick för övrigt idag hem en super grej för alla oss med Bee'sar. Ett super duper lovely sittdelsöverdrag som gör att sittdelen skyddas, den ser mer ombonad och personlig ut och jag är SÅ kär i det!!! Hittade det här ----> bee-ready.blogspot.com/
    jag med
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11