• zasata

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-05-20 14:34:45 följande:
    Oooooaaaajjjj. Bättre idag, trycket är borta men oj vad det gör ont när jag kissat... Men det är bättre än att ha ont hela tiden. Så här blir det dessvärre inte någon vattengympa på några veckor. Hur ska det gå med mina stackars fogar. Fröken Småland, är det idag eller igår som är den stora dagen? Grattis till er båda! Asereht, måste de välja den enda veckan på hela sommaren som vi inte är hemma...  
    Jag ahr missat helt, vad har hänt?
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-20 14:46:38 följande:
    *ha ha* SKönt att se att det inte bara är min som kasar ned sig i fotänden jämt.
    den lutar ju ;)
    Kavat skrev 2010-05-20 14:51:56 följande:
    Fick en böld på ett illa valt ställe, en körtel som satt igen sig enligt läkaren, stor som en pingisboll.. De skar upp den igår. Aj! Men jag är ändå rätt nöjd att det var "så lätt" och inte åderbråck som jag hade fått ha graviditeten ut...
    okej, skönt att det blev bra i alla fall :)
  • zasata
    Pruseluskan skrev 2010-05-20 21:47:01 följande:
    kolla in gräddbakelsen - www.mammapavift.se/suffletter1.html lovely! (Inte min!)
    Nej jag vill ju inte in i hennes blogg ;)

Jag har inget liv, sitter och väntar på mina hjul, som skulle kommit i början på denna veckan. Då dom inte kan säga dag eller tid Måste jag vara hemma hela tiden. DOm lämnar inte in dom på posten sen heller utan jag får vätna ytterligare då. *stön*
  • zasata

jag har det i varukorgen just nu.. Inte hunnit tänka på det än då jag knappt fått använda min vagn *surar*
    Ja fy fan vad arg jag blir om jag inte får dom jävla hjulen!!! ALDRIG mer bugaboo eller kidzshopen i så fall.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-21 09:35:26 följande:
    Surt att du inte får dem någon gång och att du måste vänta hemma  Men jag måste var moralkärring och säga att jag tycker du har en ruggig tur som överhuvudtaget får nya hjul, det måste vara ren goodwill från Bugaboos sida då man själv måste ansvara för hur man använder vagnen (även om jag tycker att hjulen borde klara att åka rulltrappa) *duckar för Zasatas hammare*
    ja där får ducka.. Jag kan inte förstå varför jag inte skulle få nya hjul då det står att man kan åka rulltrappa med vagnen i manualen..
    Men snart blir jag riktigt arg, klockan 13 måste jag åka och jobba. Så då är det bäst bugaboo har svarat på var fan mina hjul är!{#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_djavulsk}
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-24 20:47:34 följande:
    Den är fin men anledningen till att den går runt är ju vädligt hölgt reservationspris. Första gången jag såg den var det budat över 3500:- men inte vinnande bud. Folk tröttnar, dessutom kan man hitta en lika sjysst på blocket för runt 3000. EW har rätt lågt andrahandvärde fortfarande eftersom de fortfarande inte är jättevanliga. Har sett så många billiga på blocket så håll ögonen öppna där istället om du är sugen.
    jo 1500 är lagom..

jag vele ju haft deras syskonvagn men då fanns ju ingen ute

Skall ju ha en uj sen med.. får nog skaffa ett barn till
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11