K*B*N, pratar del 11
Vart har Ekorren tagit vägen nu då?
Vart har Ekorren tagit vägen nu då?
Härligt att vagnbytet gick i lås och att alla är nöjda Happy är en supertrevlig vagn som du säkert kommer att trivas med.
Zasata: lät som att du har en massa bra grejor på gång till barnkalaset. Ansiktsmålning är ju klockrent men tänk på att noga informera föräldrarna om det i förväg ifall färgen (trots tillverkarens löften) färgar av sig på nya Molo-jackan
Passau: Länken funkar inte på min snigeldator, men Leksvik-serien gillar jag, den passar stilmässigt till vårt gamla torp och säkert till er stuga.
Asereht: som barnvagnsnörd vill du säkert veta vad ditt chassi heter. Jag rotade igenom mina Brio-kataloger och insåg att jag saknar 2009 års katalog *katastrof*. Hittade dock den danska så jag slog upp det där och konstaterade att ditt chassi heter "Teleskop light", och det fanns i både svart och grått. Vikt utan hjul 5,8 kg och passar både Happy och Kombi. Så vet du det
*måste hitta 2009 års katalog*
*trött*
Idag lämnade jag in Volvon på verkstad för service samt byte av två däck. De upptäckte lite annat kul så notan stannade på 8.800 kr Och då hade de inte delar hemma för att fixa resten som skulle kosta drygt 12.000 kr till
Glöm det Volvo säger jag bara *åker till ful-verkstad och fixar resten*
Moltan: Den enda (?) av oss som kört Mutsy är Fabi och hon har lyst med sin frånvaro länge tyvärr Prova att inboxa henne, kanske hon har något till salu? Vet att hon köpte och sålde sittdelar och liggdelar till sin Mutsy men vet inte vad hon har kvar. Hälsa från mig och säg till henne att titta in här för tusan
Pruseluskan: Jag är stolt över dig! Min lärjunge *torkar diskret en tår*
Asereht: Gudars, har du sett denna?
http://crochetra.blogspot.com/2010/05/varpimp.html
Moltan förresten; mitt standardsvar när det gäller att välja vagn är Bugaboo. Den är bäst helt enkelt. Lite dyr i inköp men med det höga andrahandsvärdet så blir den billigare än många andra vagnar. Den har låg vikt, hög kvalitet, fiffiga finesser och lång användningstid *såld*