Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Men hade inte du kunnat haka på till HC Asereht ?! Hade vi ju kunnat fika ju... Jag tyckte det låg massvis med äldre getingar ute på blocket nyss, tänk va snabbt det ändras... Hittar du någon här i mina hoods så kan jag hämta åt dig, brukar ju finnas några i Sthlm i alla fall...

• Tant Pruselius

Whiiiiiiiiihuuuuuu !!!!!! Nu äntligen 16:26 rullade CAM 007 rakt in i mitt hjärta/liv. Ååååå den är sååå fin! *tårögd* Nu ska jag putsa och ge den lite kärlek och sedan är vi redo... Så gott som att ingen bugga är komplet utan VÄRLDENS snyggaste bumperskydd Ase - hojta till så kan vi trava tillsammans på Ikea, dem har bra fika

• Tant Pruselius

Just det Ase- jag bor ju i Huddinge så hoppas den tacksam svarar och att du får ner den lite i pris... Om du vill att jag ska hämta så är det som sagt bara att hojta till

• Tant Pruselius

Tack !!!! Känns lovely, dock inte hunnit kika så mkt på den för vi är hos mamma på middag men sen när jag blir hemma innan det säger ploff (jo för det kommer det att göra och det kommer inte kännas mer än just bara ett - ploff ) då ska jag ta en heldag och ge den all My love den har vinter hjulen på nu dom såg så gott som nya ut och denim är ju bara SÅ snyggt-precis som jeans bara snyggare med åren ... Ska nog investera i en röd suffla och liggdelslock längre fram nu är dock ekonomin lite tärd eftersom vi köpte babyskyddet i veckan och imorgon kommer braskaminen men hey! JAG ÄGER EN BUGGA finally!!!! Så alla med camtillbehör som ska vidare -inboxa mig först allt är alltid intressant

• Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-30 21:24:35 följande:
    Grattis!!! Lite avis är jag oxå så klart... men min tid kommer kanske den med
    klart den gör !!!
  • Tant Pruselius

oj så stor bild, sorry !

Men här är den nya hatthyllan som jag beställt av sväris den ser gulre ut än i verkligheten, förvaringslådan/bänken är byggd av min lovely sambo efter beställning av....mig ! allt är cirkus 2m långt och bänken är uppdelad i 3 och i den ena delen ska vi ha ved..den andra är det återvinning i och den 3:e kanske blir till vagnarna... just nu är det halsdukar, k's diverse saker och en nedrans massa väskor jag ä l s k a r förvaring
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-30 22:02:54 följande:
    Oj, vad fint det ser ut Prus! Vart har ni gömt alla jackor och sånt då? Usch, tänker på min hemska hallbild.... rörigt värre....
    i en garderob och skorna har vi i ett spec skoställ i stora garderoben....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11