Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-01-30 22:02:45 följande:
    Lindadjo - finns risk att det är en del som behöver bytas. Det går tydligen inte att få tag i nya frogklädslar längre så det är camgrejor som gäller. Spontant känner jag att det är bättre att satsa på något frächare om man inte är ute efter delar.
    tänkte ju också lite om det var någon som behövde lite reservdelar el liknande...
  • Tant Pruselius

Ase - vad har du för regnskydd till din groda? Jag tänkte om man inte helt kommer överens med regnskyddet vilket jag inte ´riktigt gör med getingens...

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-31 09:03:41 följande:
    Prus - Jag använder brios eller axelida. Jag gillar inte originalet.
    ok, undra om Tullsa funkar.. har ett sådant någon stanns
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-31 09:48:04 följande:
    *muttrar surt* Jag var nästan säker på att parningsförsöket lyckats, men inte då. Minus i morse undrar var tusan mensen tagit vägen då?
    Demon.... men hur ligger BIM? kan ju vara en låghormonare?
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-31 09:58:22 följande:
    det tråkigaste är ju att man inte får juffsa på TRE månader efter att karlsloken varit försökskanin, så det kommer ju ta eeeevigheter till nästa försök. Tre månader är hur långt som helst ju.
    men hallå!!! Hur tänkte han nu ?! Man ska inte vara försökskanin när man försöker befrukta sin granne... det borde ju a l l a veta
    Får man fråga vad han används till som försöksdjur?
  • Tant Pruselius

Bildbombar

Denna mössa fick vi (T) av en av mina bästavänners svärmor - I love it !
    T har dock fått för sig att den endast ska användas när det bakas... men vi jobbar på det!

hon har en hals
  • Tant Pruselius

Söt som socker ! envis som en get! Jag har samma annonsstrategi som dig Ase! Och mensen är garanterat vajse för att du magrat av så snabbt och efektivt... Duktiga duktiga du! Nif - oj det där lät lite halv läskigt att bli inlåst med massa andra på medecin - creepy!!!

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-31 14:43:41 följande:
    Lägger till ovanstående, att då får du ju också välja vad du vill ha till och inte. Det finns ju lite att välja på. *s*
    Du! Jag vill oxå vara med och välja ur gottispåsen av cam-tillbehör
    allt rött till mig!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-31 15:01:39 följande:
    Svårt att svara på nu, beror lite på hur stor nöffen är till hösten och vilken påse jag gillar bäst.

Just nu har jag följande buggaattiraljer:

Marinblå frogliggdel (komplett) + sufflett
    Frog sandbas + varukorg
    Frog denimbas + varukorg och sufflett (suffletten lite solblekt, värst på insidan)
    Cam klarblå bas + varukorg
    Svart sufflett fleece
    Brun sufflett canvas
    Rött topset fleece
    Orange topset fleece
    Orange canvastop
    Orange sommarsufflett fleece
    Rosa sommarsufflett fleece
    Brun åkpåse
    men jag tycker inte att solblekt denim är så läskigt faktiskt... ser mer ut som ett par skönt slitna jeans

rött topset, (är det det man har över ryggdelen?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11