K*B*N, pratar del 11
Ett år om en vecka. 8,5 kg tung och 73 cm lång. Blev lite sur när otäcka bvc Marie gav spruta nr två. Men han hämtade sig snabbt. Här står vi på busshållsplatsen och väntar.
Ett år om en vecka. 8,5 kg tung och 73 cm lång. Blev lite sur när otäcka bvc Marie gav spruta nr två. Men han hämtade sig snabbt. Här står vi på busshållsplatsen och väntar.
Kavat - hoppas den lille blir kr snabbt och att njurarna ser ok ut...
*kraaaaaam*
Här är det morgonmys m välling och Nicke N. Jag är sjukskriven nu fram till bf, ont i bäcken och fog och även ischias gör sig påmind :-S men jag ska inte gnälla... Inte så långt kvar nu och det blir bättre vid vila! Ska en sväng till jobbet och fixa m papper och lite beställningar och sedan till bm och efter det kommer kompisar på lek och korvmiddag...
Ase- när stiger du upp för att få iväg alles? Går minibus på förskola el i fsklass?
Och mellan o storbus får åka skolbuss till och från skola? Får mini oxå åka skolbuss till fsklass i höst ?
God morgon! Äntligen hemma, det har varit några hektiska dagar och här hemma väntar en del tvätt och mamma-sjuka barn och så skall jag försöka ta tag i matten som skall redovisas imorgon. Har läst lite här då och då men kommer inte på något vettigt att kommentera