Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Låter smarrigt värre Ase! Vi har ätit korvstroganoff och spagetti, majs och paprika och till efterrätt blev det linluvor(=vindruvor på tuviska)

• Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-01-27 20:13:39 följande:
    Gissa dessa;
    Skarull
    Skastek
    Kjäppa

Hjärta
    på A svarar jag kastrull  och på B staket...
    C - pass !

Hjärta

Döden skrämmer mig så fruktansvärt mkt att jag inte riktigt kan tala om det.... Drabbades av dödsångest de luxe efter vi fått T, fick gå i terapi via bvc i några samtal men ångesten bor kvar...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-28 13:35:30 följande:
    Nu ska jag snygga till mig för vi ska åka hem till mellanbusens kompis på fika och lek.
    åååå hoppas ni får skoj!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-28 16:17:43 följande:
    Jag! Jag! Jag! Ingår vagnarna? Drömmer

Idag var en av mina bästa vänner på UL. Jag fick bildbeis på mobilen och visade Tuva bilden.
    - Här är Emelie och Marcus lilla bebis pojke (dem hade tagit reda på det )
    - Men mamma varför ska han vara alldeles glå (grå)
  • Tant Pruselius

Riski - hoppas hoppas hoppas meducinen funkar ! Håller tummarna för att mf och skit ska hålla sig långt långt borta! Kavat - får man fråga vad reflux är? *okunnig* Iövrigt hade vi fredagsmys med hembakt pizza, fetaost och majssallad och bubbelvatten. Linluvor till efterrätt även idag, smaskens enligt tuvan... SedAn somnade mamma och barnet på sängen vid halv åtta. K har plockat i köket, och plockat ner det sista av julljusbelysningen som vi låtit sitta uppe nu är det bara den utomhus som ska ner, förhoppningar om att detta sker under morgondagen. På söndag kommer svärfar och sätter upp vår ehendesainade hatthylla (som han har byggt, bra med träslöjdsmaje till sväris )

• Tant Pruselius

Kavat - fy så jobbigt men det blir bra med medicin? Jag har ju helvetisk halsbränna under grav så jag lider verkligen med din lille....

• Tant Pruselius

Frk S - Ha det toppen i dalarna! Och i fredags kom den underbara jackan på posten <3

Ase - Kul att det var en lyckad play-date ! Kul med nya vänner som det liksom klickar med

Idag blir jag förmodligen med cam 007 , så tänk på mig runt 16-tiden

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11