K*B*N, pratar del 11
Nå det är väl bar på det igen.... jag ska ha en liten fyra!
Kram!

Frk S, kanalpaket. *s* fast det är nästan lamslående, men bara nästan.
PT is da shit tycker jag!
Hade det funnits en syskonvagn på bredden som var lika lätt och smidig som PT hade det blivit svårt men hittills har jag inte testat någon som slår den.
Uj är visserligen smidig men jag avskydde den med liggdel på, bättre med två sittande men den tar ju sån plats! Som enkelvagn är den smidigare men fortfarande rätt bred.
Ny box, ny antenn, ny antennkabel hela vägen och inga skarvar. Det är bara kanaler med fyra som inte funkar vilket Boxer hävdar inte kan stämma eftersom vissa av dem ligger på olika frekvens. Närmaste mast är i stan och det är en massa skog i vägen men boxer menar på att det ska funka då alla andra kanaler funkar oavsett väder. Men som sagt, de funkar inte.
Parabolfrågan har varit uppe blir väl så att vi byter till slut.
Min man har varit i Norrtälje och hälsat på en kompis. Han ringde när han åkte därifrån för att bilen betedde sig lite konstigt. Nu ringde han nyss igen från en mack vid Järva Krog (i Sthlm) där han står med ett stycke tvärdöd bil. Kul!
Nackdel, det är arbetsbilen vilket gör att det blir problem arbetsmässigt imorgon men å andra sidan är det firmans problem. Ytterligare en nackdel är ju att bilen är där den är vilket innebär långt fårn firmans lokaler.
Fördel, det är inte vår egen bil vilket innebär att det inte är vi som betalar reparationer. Fördel två, han är hyfsat nära där min mor bor vilket gör att hon eller hennes man säkert kan plocka upp honom. Bra ifall han måste lämna bilen då han kan tömma den på värdefulla verktyg och annat. Bra också ifall han inte kan ta sig hem idag.
Blä!
Ja jösses, efter pumphistorien här så är vi rätt panka på sparkontot så det var verkligen tur i oturen. Undrar bara när maken kommer hem. Har en mkt sur och trött nöffe här och tre andra som börjar bli hungriga, ska duschas och tvätta hår plus att det ska fixas iordning kläder och väskor tills imorrn. *pust*
Inget kul på Tradera och inte på Blocket. Jag är uttråkad och behöver ett nytt projekt. Vagnsbyte brukar det bli då men....jag är sugen på en bee men det kommer inte in någon sådan så länge jag har två vagnar redan och jag kan verkligen inte ta ett beslut om att sälja heller. *suckar* Önskar jag vore lite rik så jag slapp ta beslut.
Den här färgen skulle jag inte tacka nej till!
www.blocket.se/vi/31493543.htm
Happyn är en trevlig fyrhjuling. Vi kommer bra överrens men jag skulle verkligen vilja ha en klargrön eller lila klädsel! Om någon ser en hyfsat billig sådan så hojta till. Man kan ju köpa och klä om för att sälja vidare sen.