Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2011-01-10 14:27:26 följande:
    *likadan som du-livrädd*

Du skickar mail med ansökningen eller?
    Jag hade ringt idag och sagt att du ville kolla om han fått det i och med att det var sista dagen och att du är jätte intresserad och att det låter perfekt för dig!
    Och om du har några frågor som du vill ha svar på? Om han vet när du får svar/komma på intervju?
     Annars är det bara tacka för samtalet och säga hejdå.

Skriv upp "manus"?
    Jag tycker det är skönt att ha ifall man låser sig, men använder det sällan...
    Tror jag får vänta till imorgon då grabbsen är i skolan. Det är lite för livat här nu på em för att ringa sådana samtal är jag rädd. Minstingen lyssnar ju inte direkt på uppmaningen om tystnad heller. *suck*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Aj, jag läste inte så noga. Då är det nog färgblind säljare för det ser fortfarande ut som en silver.

• Asereht

Det är klart den mest säljande bild jag sett på länge.

Tänk vad lustigt om det faktiskt är så att säljaren allvarligt trott att den grå/silver är syrenlila. Jag vet att min grå såg lite lilaaktig ut i visst ljus. En av anledningarna till att jag gillade den.

Plum skulle nog inte bli den färgen om den var rejält blek, tror den skulle bli mer blårosa. Dessutom flammigt. Men jag ska inte svära på det, har hittills inte sett en så pass blekt plum.

• Asereht

För utom att det var opassande kläder rent lekmässigt var de opassande i design också. Lite bordellvarning där...

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Nope, jag köpte min groda mkt tidigare. När jag var halvvägs i grav typ. *s* Angel hjälpte mig genom att åka och titta, pruta och köpa/skicka.

• Asereht

Lodgern är oxblodsröd, inte klarröd utan mer mörkt röd med dragning åt vinröd. tror jag fortfarande har bild i mitt galleri.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11