Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2011-02-03 13:27:14 följande:
    Och jag tycker passau, tant P och fr S har VÄLDIGT bra namnsmak.
    Maja och Klara hade mina två senaste nog hetat om det blivit töser Hjärta

Ekorren, och jag vet fler undantag på namn som betyder saker som JAG gillar.  
    Asereht skrev 2011-02-03 13:28:17 följande:
    Du är en klok kvinna. Hjärta
    klok är bara förnamnet *smörigt värre*
    Fröken Småland skrev 2011-02-03 14:27:05 följande:
    Ekorren: tvinga mögelhäxan att byta boende med er! Demon
    vem är mögelhäxan? vad har jag nu missat? Tyst
    Fröken Småland skrev 2011-02-03 14:28:27 följande:

Efternamn

Det finns ingen person som har efternamnet Hundis.

Förnamn

Det finns ingen kvinna som har namnet Hundis som förnamn. Det finns ingen man som har namnet Hundis som förnamn.

Prus: våga vara först!!!

tror inte det ! Och tror inte skatteverket skulle godta det som namn, tror du ? *vågar INTE chansa* Tungan ute
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-02-03 16:51:35 följande:
    Elric vill ha en lillebror som heter Cubix säger han, och får han inte det kan han tänka sig en lillasyster som är snäll. "Mamma, hon får heta va hon vill".
    Hjärta
  • Tant Pruselius

jag ska aldrig mer hålla upp på kaffe i 6-7månader och sedan dricka en latte alldeles för sent på em... här ligger jag och är kissnödig stup i kvarten och pigg som en mört. fast huvudet är helt väck

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-02-04 07:15:03 följande:
    Hörrni tjejer (för det är inga killar kvar här va?). Ska vi ta och försöka få till ett datum för de som ville vara med på Parken zoo dejt? Det kanske är bra med lite framförhållning för er som behöver åka en bit. Vad tycker ni?
    Jaaaaa !!!!
    *viftar med pom-pomsen*
    Nifelheim skrev 2011-02-04 07:36:42 följande:
    Nu har jag beslutsångest. Cameleonram, med sittdelsbas, liggdelsbas och komplett ganska nytt toppset i canvas. Är det ett vettigt pris med 1200 då?
    Jaaaaaa !!!!!
    *viftar med pom-pomsen*

och topsettet kan alltid finna hem
  • Tant Pruselius

Jag somnade vid 01:30 och vaknade hyfsat pigg vid 06..... kaffe kanske är att rekomendera trots allt... jag lider ju annars av kronisktrötthet och spec nu under grav nr jag har järnbrist igår hos BM var värdet det sämsta ever....
    men allt annat va bra... och jag gick med på att donera mitt/bebisens navelsträngsblod...ska tydligen kunna användas som stamceller och ska samlas till en internationellbank....
    Kalas ju!

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-02-04 08:26:40 följande:
    Här har vi inte sovit alls. Lillskiten (bildligt talat) blev magsjuk sent igår kväll så hela natten har han spytt 2-3 ggr i timmen Jag är så LESS på magsjuka, vi har ALDRIG haft det mer än en gång per säsong förut.
    *håller för öronen på zasata*
    Nej !!! Stackars liten E. Bättre nu?
    Jag tror mig minnas att ni hade det denna tid förra året oxå för det var i samband med att E fyllde år och ni skulle ha kalas och jag skulle köpa pippivagn
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-02-04 08:34:36 följande:
    Jag har helt glömt att jag skulle posta gecko mönstret... Sorry, ska försöka fixa d i helgen! Prus: d finns järntablettter brus om du får proböem med magen av vanliga...
    oho , bra tips!
  • Tant Pruselius

Du är inte alls egoistisk korren, det är ju ett val man har.. Jag resonerar som så att om vi skulle behöva dem längre fram så finns dem kanske kvar i banken och jag har lite karma tänk.. men det är ju mitt seende på det.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11