K*B*N, pratar del 11
Kan inte se bilder med appen, får kika in på burken sen.
Kan inte se bilder med appen, får kika in på burken sen.
Zasata, om jag använder den länken står det att bildmappen forumbilder är tom. Så var det när du skulle visa mig på fb med. Jag skulle gärna också se en större bild på den klädseln för att få en bättre känsla av färgen.
Har inte tänkt sälja av någon elodie förren A växer ur dem. AoI solskyddet är sådär. Passade mkt bättre på uj än buggan.
Ingen denimliggdel, bara en mörkblå. Hade en klarblå men den sålde jag när vi inte skulle använda den mer.
Jag har roat mig med att maila butiker och frågat om happyklädlar. Har bara fått nekande svar förutom ett ställe som kunde ta hem från Brio men då finns bara två färger att välja på vilka är royalblue och navy/royalblue. Priset skulle bli 1795:-. Tjena! Skulle hellre haft en royalblue enfärgad men inte för det priset då även den sålts på outleten.Hoppades verkligen att någon skulle ha en trevlig färg liggande på lagret.
Är det någon som vet om nyare klädslar än 09 funkar på ett 09 chassi? Det var något med rött fäste när det gällde de här som funkar på chassin mellan 05-09 men vad hände sen då? Måste nog kika lite närmre på en happy när jag är i stan nästa gång.
Som ni ser är jag lite uttråkad för tillfället och försöker ignorera smärtan på halsen och i nacken.
Fröken! Vi hade rätt om fuchsian, den är mer ceriselila. Den är riktigt snygg faktiskt, jag undrar om man skulle köra på en starkrosalila vagn. Riktigt knalligt blommig färg, perfekt sommarfärg. *s*
Vill inte lägga upp den här eftersom det är en annan medlem som skickat bilden.
Så hittills har jag färger som ljusblå, fuchsia eller den tomatorange att fundera över. Grön eller lila verkar vara omöjliga att få tag i och det är få som har flera klädslar har jag märkt. Folk är så konstiga!
Fin bild Frk S!
Rutigt känns som om det gjort sitt, det är för mkt kökshanduk över brios rutiga tyger. Gilalr inte det. *s*
Pop jackan i blått var fin dock men jag ska ingen ha, ska inte köpa på mig saker i strl som jag inte vet om de kommer att passa och när.