Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Men WHAT! Nu fick jag ett mail till där samma person skriver "jag har just köpt din klädsel, skicka den med Schenker för 37 kr". Varför råkar jag ut för sånt här för! *trött*

Jag har just kollat upp priset för varan vilket eligt rabatt via Tradera går på 62 kr. L 50, B 40, H 18, V 3,3. Enligt kampanj.tradera.com/frakt/schenker/ blir det 62 kr så varför skulle jag skicka för 37?

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 11:16:37 följande:
    OK, jag skriver till dig också men sen vågar jag inte till fler för då blir jag garanterat avstängd för spam.

Innehållet är ungefär att det går att chansa på storlekarna.
    Jag skrev den info jag fick fram till köparen, hann inte göra det innan mailet om köp nu kom dock. Får se vad h*n svarar (se mitt mess).
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 11:42:12 följande:
    siggeojuno hade bra priser men där fanns inget jag ville ha i mina storlekar. Lillabebben hade ju bara bebiskläder, har du en bebis eller? {#emotions_dlg.djavulsk} *morrar avundsjukt*
    Såg du svaret på svaret? *s*

Jag har inte fått någon respons på mitt mail från köparen än. Först fick jag fyra mail på 10 min och sedan blev det dödstyst. Vi får väl se vad det blir för respons.
  • Asereht

Jag har fortfarande inte fått min mens. Min kropp är helt knäpp. Efter några dagar med konstant hunger och konstigt mående gjorde jag en gravtest igen (gjorde ju en runt jul). Även denna visade negativt och då borde jag ju kunna slappna av på den fronten. Men även om jag inte är gravid så är det något knas. Fast det är ju så mkt knas med min kropp just nu så det kanske inte ska betraktas som konstigt.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-14 13:55:36 följande:
    ja fast längre fram, gillar nämligen inte uj's liggdelar och sedan blir det så långt glapp till framåtvänd.... men jag ska köra RB- helst en rööd, visst hade du haft röd?
    så ser ni en rödsittdel -skrik till!
    Japp, röd, svart, marin och silver (grå). Dock bara tre rb:s.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-14 14:05:23 följande:
    jag kan tänka mig svart också men drömmen är röd

Idag blir det nog tacostårta med tillbehör till fredagsmat - Ni andra?
    Jag skulle kunna tänka mig en lime eller orange.
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-14 14:30:25 följande:
    Här är mina RB som jag har haft

Klickbara bilder
    Den grå känner jag igen.
  • Asereht

Den svarta rb:n gjorde en kort visit hos mig. Siktade in mig på en Frog istället. Den svarta var billig begagnad och gjorde en väldigt kort visit.

Den silvergrå Rb:n köpte jag ny i butik. Sålde den sedan vidare till ett par i Örebro som sedan sålde den vidare till Lindadjo! Det var lite lustigt. Så Lindadjo har haft en av mina vagnar fast hon inte köpte den av mig.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11