K*B*N, pratar del 11
Jag har verkligen försökt med långtröja under, thights/jeansleggings/leggings....
Men jag tror jag ska testa både korrens 2 val -principe och frk S varannandag taktik.....
Jag har verkligen försökt med långtröja under, thights/jeansleggings/leggings....
Men jag tror jag ska testa både korrens 2 val -principe och frk S varannandag taktik.....
*klappar på zasata*
Idag gick påklädningen som en dans, den skedde dock under bollibompatajm så vi får se hur det blir när hon kommer fram till fs Det blev kojolen och linnet från bilden igår + thigts och långtröja under....
Tog inte faighten om uppsatthår så idag var vi sams hela morgonen *njuter*
Idag fick K lämna för det är total snö kaos här. Har snöat i över 1 dygn... galet ! Jag måste handla till pastasalladen så jag får ta pulkan upp till den lokala affären. Skulle ha åkt iväg till ica maxi med mammaledig vän men hon törs nog inte bege sig ut på vägarna.... vi får se.
Är det snopet att bara bjuda på rött vin? hade en dunk hemma... tror inte det är så många som kommer till att dricka vin då många garanterat tar bil......
To do
* städa toaletten
*skotta trappan
*gräva fram lycktor till altanen, tända lyktor
*dammsuga
*duscha
*handla
*göra pastasallad
korvpizza a la småland!?
Nu får jag inte smita från en vals med snabeldraken (dammsugaren).... tjoho!
alltså frk S - strimmla korven som skinka... så blir det kalas bra, färskatomater!?