Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

jag fick för mig bamba var korvmojje....

Nu är dammsugningen avklarad.... men jag undrar om det verkligen kommer bli nått party av... vi är helt insnöade här uppe på berget..... kul om jag masar mig ut, gör pasta sallad till 15pers och så kommer ingen..... men jag har ju eg inget val så....

• Tant Pruselius
    Riskiflickan skrev 2011-02-11 13:18:13 följande:
    Jag trodde också att bamba var lokalt, jaja...

Dagis gick jättebra idag, han hade haft jätteroligt och ville inte gå hem. Han slocknade fortare än ett ljus i sin säng när han kom hem
    *gillar*
    Nifelheim skrev 2011-02-11 15:06:36 följande:
    äääääntligen internet igen. Jisses vilken abstinens jag haft, nästan en hel dag utan er
  • Tant Pruselius

LiNdajo - underbart! Va nu glad för lyckat/bra nupp! Kraaaaaaam Zasata - hur är det med Er? Frk S - bra med mkt mat. Kul att den smaka bra. Vad hamnade på? Ekorren - trist att du inte kommer iväg, vart bor bästisen? Ase - idag var det nya känslolägena kommer va? Spännande... Får vi bild?! Nif - trist att sperimedonatorn inte tänker längre än så men det viktiga är att det inte påbörjar E idag! Gör det det så bli en tiger, och bit av honom huvudet ?!

• Tant Pruselius

Känslolägens = köksmöblerna Hade ju Me and l party igår, kom iallafall 12pers så vi var 13 med mig + 2 1/2 barn. Pastasalladen räckte blev en matlåda oxå Känner mig dock bakis idag blir alltid så när jag är vaken lite för länge och dricker lite förmkt läsk.... Idag ska jag på loppis (som varje lördag) och K och T ska till badhuset och sedan på kalas till k's kusin dotter som fyller 15! Presentkort på hm?! Där finns ju mkt o välja på

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-02-12 09:03:12 följande:
    Det blidde inget åkande idag. Elric började spy i duschen i morse Magsjuka IGEN? Jag blir TOKIG, på riktigt. Han har spytt en gång till, men bara slem då. Vägrade frukost i morse, nu förstår jag ju varför. Stackars, stackars liten.
    liten .... krya på han
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11