Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Jag bestämde mig just för att ta en sväng imorgon om inte min förkylning är värre. Lägg in önskemål här; storlek, önskemål om färg i prioritetsordning, kopiera och fyll på så kollar jag imorgon innan jag åker (tidigt!). För enkelhetens skull kan vi kalla dem Rosa, Regnbåge och Blå, alltså bild 1,2 och 3.

Ekorren: 86 och 116 Färg?
    K Kavat:
    Pruseluskan:
    Angel: Rosa 122 eller stor 116
    Nif:
    Asereht:

Enkla beställningar please... Inga såna här: "om den blå inte finns i 116 så vill jag ha en rosa i 116 fast bara om regnbågen finns i 110 och den den blå i 104". Ja, ni fattar

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-25 20:01:56 följande:
    behöver du pengar innan?
    Nej, det tar vi när vi vet vad jag får tag på. Skulle tro att det blir dragkamp om de där jackorna om de ens finns kvar Obestämd
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-25 20:16:13 följande:
    om du är sötast fröken, så vill du se om dom har barnvagnsmuff??
    Vadå om jag är sötast   Om jag kommer till den avdelningen utan att bli nedsprungen (är ju bara tre äpplen hög) så kollar jag men prioritet ligger på 1) 27 jackor i varierad färgställning och storlek och 2) hinna hem innan skolbussen lämnar av Maja

Egentligen hinner jag inte åka till Ullared då jag har seminarium kl halv nio och efter det hinner jag inte dit och hem igen. Så jag sticker tidigt och packar ned två bärbara datorer och hoppas att strömmen räcker i en och en halv timme om jag inte hittar något uttag på fiket i Ullared Är man rutinerad shoppare/student eller vadå?
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-25 20:08:28 följande:
    Jag är skit jobbig... jag vet
    Haha, sista versionen gäller, innan dess får du ändra dig hur många gånger du vill
  • Fröken Småland

Var det någon här som letade efter klädhängare att hänga över dörren eller har jag drömt det? Jag hittade en jättefin idag på Lidl för 49 kr men den är för smala dörrar så egentligen passar den inte här hemma men jag skall nog hitta något användningsområde

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-25 22:02:23 följande:
    En snabb fråga, vad tror ni jag kan få för min Nova?
    Noll koll, sorry.
  • Fröken Småland

Asereht: skulle du ha både en blå 80 och en regnbåge 86?

Goda nyheter: Alla jackor finns hemma i önskad färg och storlek. Jag köpte fyra till mig själv De är nog ganska normala i storleken (inte små i alla fall) men jag vågar inte köpa 116 till dig Angel, jag tänker att är den alldeles för stor så kan den i alla fall användas någon gång senare.

• Fröken Småland

Asereht: messa svar på What's app eller vanlig, jag stänger ned datorn nu.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11