K*B*N, pratar del 11

Minstingen blir flyttad till two-way nu då, håller med om att bakåt är den jättebra.

Jag är också nyfiken på vilken blå du inte gillade?
haha adventure stolens blåa. men gissningsvis blir det två sånna, verkade vara den eler en rutig tt välja på sa mannen som talat med de i telefonen på affären. rutig har jag inte sett på bild ens, men rutor låter --- ryyys.
tänkte över det du sa om dina antal bilstolar. till mina tre barn har vi haft fyra stycken totalt! (en till vi fick men sålde snabbt).
Här är nytillskottet: www.tradera.com/auction/auction.asp har inte hämtat den än, men nu får jag ju min BLÅA vagn iaf. Hoppas bara att Elric får plats, annars måste jag nog snart åka till Danmark trots att det inte känns helt bra
nu ikväll 20:30 fick min jobbarkompis sin 3:e tös inom loppet av 4år......
jag vill med ha bebis igen(som om någon har missat!) tror ni jag någonsin kommer lyckas ?.... behöver lite pepp känner jag....
Är inte priset lite väl i överkant? Vi har en ny likadan solskyddsdräkt (men i större storlek) och på ordinarie pris kostade den 179 :S www.blocket.se/orebro/Solskyddsdrakt_med_solskyddsmossa_27903150.htm&w=2