Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2011-06-21 16:55:55 följande:
    Någon som har en sån här flexibath badbalja som kan tala om för mig om det är något att ha? Tänkte att det var en smart pryl som man kan ta med sig till A i sommar men jag har aldrig sett en irl.

www.littlekidscorner.se/sv/
    Jag har ju redan svarat, men We love it!
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Va härligt att det löste sig Leende!!!

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-06-21 21:40:31 följande:
    Hahaha, vilken gangster jag är
  • Nifelheim

Frog-chassi som bara har bromsar på framhjulen, är det riksgammalt eller varför är det så? Det måste vara jättebökigt att bromsa då va?

• Nifelheim
    passau skrev 2011-06-27 09:12:19 följande:
    hrm... *surar* jag får inte åka ngt kul alls...
    zafiran får jag köra varje dag däremot...

Gnäll du bara. "Min" gubbe HAR inte ens vanligt B-körkort FörvånadSkrikandesGråter
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 12:48:04 följande:
    Nif: jag var på Netto häromdagen och såg en riktigt fin Dinosaurie-bok med några småböcker inuti. Tror det var fem böcker sammanlagt och kostade möjligen 79 kronor eller något i den stilen. Något för din lilleman?
    Oooh. Ja det kan det absolut vara. Jag får väl ta o våga mig dit kanske. Jag har inte vågat än
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 13:43:02 följande:
    Jag förstår det, Netto är verkligen skrämmande
    Kanske inte Netto, men området som Netto ligger i här i stan är lite läskigt.
  • Nifelheim
    bohusbebis skrev 2011-07-07 11:04:08 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Phil___Ted_Sport_beg...

Vem "behövde" en fynd PHIL&TEDs ?? Lite pandurofärg på den så blir den fin fin (ej min annons)  
    Gaaaah. Jag, jag, jag!!! Var tusan ligger Botkyrka? Förvånad
  • Nifelheim
    bohusbebis skrev 2011-07-07 12:34:28 följande:
    skulle fortsätta skriva, åk på utflykt - gå på heron (finns barnbutiken kvar där) i kungens kurva å knyck en fika av sthlmsbrudarna
    AnPa skrev 2011-07-07 12:41:48 följande:
    Nif: ja kom hit på en dagsutflykt!!
    Gaaaah. Om jag bara inte hade gjort slut på hela min "får spendera"-budget hade jag slagit till direkt Nu FÅR jag inte nalla på mina "vanliga" pengar mer. P&T får vänta tills jag har skrapat ihop en ny budget.
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-07-08 20:03:37 följande:

Bjuder på en bild på lilla OlleHjärta
    Åh va söt han är lilla Olle {#emotions_dlg.flower}
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-07-08 21:36:55 följande:
    jo märker det sålde ptn i fint skick! med syskonsits, hangbang och regnskydd för 4500!

Vet ni om dom kommer rea swift eller spider snart? 
    Spidern borde reas snart, för 2012 färgerna har ju börjat tillverkas. Gissar att de börjar rea de gamla precis innan de får in de nya och de nya brukar börja komma till butik i slutet av sommaren (aug. sept. typ).
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11