Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Nyckeln är nu återfunnen och hemma i tryggt förvar, hallelulja!
    Nu frk S måste du berätta vart pipgrejen finns att köpa - teknik magasinet, clas O eller varför inte Kjell c/o ?

• Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-02-15 14:31:34 följande:
    Om någon ser en ny Meandi grå moln-handduk (eller annan färg än cerise/rosa och blå) så kan ni väl HOJTA högt!!!! Pliiiiis!
    will do!
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-02-15 11:59:12 följande:
    Nyckeln är nu återfunnen och hemma i tryggt förvar, hallelulja!
    Nu frk S måste du berätta vart pipgrejen finns att köpa - teknik magasinet, clas O eller varför inte Kjell c/o ?
    *puff*
  • Tant Pruselius

Här går hissen inte alls uppenbarligen . Jag blev så till mig över att det hintades att jag gillar hemsytt *skäms*

• Tant Pruselius

*niffe (som jag tyckte va lite småroligt (lindajos påhitt tror jag det var)) vart är bilder på den fin fina liggkorgen ??! Hur ser vagnsplanerna ut? Groda m camram som sitt ej ligg (har för mig du uttryckt att du inte är så förtjust i bugga som liggvagn?! Kan absolut va ute och sväva helt) och el nitro som liggis? Är grannen utsläppt än?!

• Tant Pruselius

Jag vi behövde ett runt nu när vi fått in braskaminen, blev så uppstylltat med slagbordet vi hade... dock är det vi haft betydligt större men detta kommer bli betydligt snyggare och bättre Och sedan ska jag kika på en liten kökssoffa/bänk som min mor har i sin källare tror det kommer bli kalas!?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11