Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Blev så till mig över nya Zappen att jag glömde skriva GRATTIS!!! till Ekorren

Hoppas Lindadjo får lika bra besked så vi kan slappna av lite i tråden

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland

De kunde gott ha gjort Speedi vändbar också, då hade den blivit ett riktigt bra mellanting / alternativ till UJ och Bugaboo.

• Fröken Småland

*fortsätter räkna matte*

Fast vet ni vad??? Det här med Andra baser fattar jag! Och nu känner jag igen matten som jag minns den från grundskolan och gymnasiet; klurig men kul. Avsnittet med Mönster var bara pest och pina men jag måste gå tillbaka och repetera då det blir stortenta på hela terminen i juni Obestämd

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-07 13:51:21 följande:
    Mmm, om man inte redan har ont i fogarna så hade det känts som en smart idé.. Dessutom var jag tvungen att passa Vemund medan Vipera sitter med en chatt i sitt virtuella klassrum.

Nu ska jag iväg till Tins skola för utv.samtal och därifrån direkt till tandläkaren. Hurra!
    Heja, heja! Om några timmar är allt över och du får krypa ned i sängen
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-07 16:31:32 följande:
    Fick plåstra om en hysterisk mellanbuse för en stund sedan. Han hade varit borta hos ett par kompisar och lekt och lyckats ställa sig på knä på krossat glas dolt i snön vilket resulterade i trasiga termobyxor, långbyxor och knä.
    Nämen stackars liten
  • Fröken Småland
    passau skrev 2011-02-07 22:22:34 följande:
    En riktigt bra dag Bröllopsinbjudan från lillebror med blivande fru samt beställt resa med mamma och lillasyster till new york !
    Bröllop ger jag inte mycket för men New York låter supernajs! *börjar tokbanta för att få plats i Passaus väska*
    Tant Pruselius skrev 2011-02-08 06:48:18 följande:
    Frk S - jag har babyskyddsadapter till camen ... Tror du vi behöver till bee oxå? Om storesyster inte är med eller liknande så är ju biet eg ännu smidigare att fälla upp och liknande?
    Nej, det tycker jag inte. Men det grundar jag på att jag själv inte hade använt Bee till en bebis annat än i undantagsfall
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-02-08 07:56:11 följande:
    men jag ska ju inte använda bee till bebisen så, utan bara chassit till babyskyddet.... sj vagnen är ju systerysters (T's)
    Jag hade nog skippat det ändå. Tycker inte att det är någon större skillnad på Cameleon och Bee när det gäller storlek eller fällning. Däremot när man reser med mycket packning har jag föredragit Bee eftersom den är lite mera "stuv-vänlig" då den fälls i en del och inte har utstickande hjul som fastnar i alla väskor och påsar som ligger i bagaget.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11