K*B*N, pratar del 11
Det är en fyrhjuling med snurrhjul fram som du skall kolla efter. Men det ligger inga till bra pris på Blocket nu, Asereht köpte och sålde sin (välanvänd) för 1000-1200 kronor.
Nu: Leeeeegoland!
Det är en fyrhjuling med snurrhjul fram som du skall kolla efter. Men det ligger inga till bra pris på Blocket nu, Asereht köpte och sålde sin (välanvänd) för 1000-1200 kronor.
Nu: Leeeeegoland!
Nääää, du får inte visa en så gullig bebis här i tråden *dööööör*
Någon mer än jag som gillar Urbanistas DraMaten? 20% rabatt på utvalda färger via Katrin Z:s blogg
se.urbanista.com/collections/trolley
Hur har det gått ensam på jobbet då? Semester snart?
Grattis!
Tänk vilka vagnar du måste köpa! nä, skojar bara. Grattis eller vad man skall säga
Det brukar bli bra i sista änden hur man än väljer *tröstar*
Idag har jag och dottern batikfärgat på campingens barnklubb. Dottern färgade en tröja som de sålde för 20 kr och jag snodde en av mannens t-shirtar och tänkte sy ett örngott av den till lilleman. Nu blev inte min så jättefin men annars är ju idén mysig att ha t-shirttyg som sängkläder. Jag älskar mina Meandipåslakan Igår var vi i Eslöv och jag kikade in på Hemtex och de hade ljuvligt mjuka eko-bebisfiltar och faktiskt också just sängkläder i t-shirttyg *tipsar bebisföräldrarna i tråden*
*tipsar tråden om "in treatment" på svtplay*
Har jag sagt att TRE av kattungarna har flyttat? Kat(t)astrofen är avvärjd! *lycklig*
Ojojoj, vad det regnar! Men än så länge håller tältet tätt. Igår gick vi på djurparken i hällregn, det var sådär... Idag får det bli en tv/pluggdag
Gud nej, katterna är hemma. Min mamma passar dem
Nä, camping i regn är inget kul så jag tror
...också att ni gjorde rätt i att stanna hemma
Haha, Bohus din skurk
Jag bär faktiskt fortfarande Schnappi i Becon då och då men nu börjar det bli tungt
Krya på sig lilla Olle och Olles mamma
Smuts och hår är ju ofräscht förstås men knappast grund för retur. Hål och trasig knapp är inte heller så kul men inte heller det grund för retur, med anledning av köparens undersökningsplikt. Däremot kan jag tycka att du som säljare skulle varit schysst och upplyst om det *duckar för ruttna ägg*