K*B*N, pratar del 11
Tack tjejer! Då var jag inte helt ute och cyklade i alla fall. *off to the doctor* Återkommer om han får några fina bilder.
Tack tjejer! Då var jag inte helt ute och cyklade i alla fall. *off to the doctor* Återkommer om han får några fina bilder.
Tjejer, och så varukorgsproblemet. Vågar man köpa en defekt varukorg eller är det bara dumsnålt? Tror jag blir arg på mig själv om den pajar och så ska man sprätta upp det som är tillsytt och så blir det bara skit för det repar sig mer och tar tid och nje, kanske ska man köpa en ny ändå?
Lokatt, jobbigt, försök att bortprioritera det oviktigaste och prioritera familjen så inte den glöms av i allt. Kram!!!
Och nej, ingen förare gör så skulle jag tro. Provbromsa är dock bra att göra har jag lärt mig... Maken bytte däck? och bankade på bromsarna och höll på och sen satte jag mig och körde men upptäckte rätt snabbt att bromsen inte tog alls!! Efter tre bromsningar tog den och då hade jag redan dragit handbromsen.. Men det var lite läskigt. Jag hade inte kommit någonstans typ för här är rätt plant, utan mer hamnat i diket..
Om någon ser rea på Molo lurvar så hojta gärna till. Det växs så det knakar här!
Asereht, du kanske borde se om du får i dig tillräckligt med b-vitaminer och zink. Mig hjälpte det.
Klippning, ja tack. Tyckte att jag kunde få det i morsdagspresent. Nu har äntligen underhåret som jag brände upp (kommer ni ihåg?) blivit såpass långt att jag nog skulle kunna tänka mig att klippa det i den längden. Också sugen på rolig frisyr, men jag orkar ju inte göra något åt det är jag rädd för så det är lätt att sätta upp en tofs bara... *lat*
Jag skrev aldrig hur det gick hos läkaren igår va? *teflonminne*
Han gjorde rent och sa att nu får det vara så får vi se om det läker och funkar som det ska. Annars blir det op. Men han trodde inte alls att det skulle hindra att föda vag. Så jag hoppas på löser sig nu. Dock har jag badförbud minst 10 dagar till...