K*B*N, pratar del 11

Du, kunde du kopiera skivan med spel till ds? Isf kanske vi kunde ta det tillsammans med fleecen (om du inte hunnit skicka den förstås).

Jag är inte 100% säker men jag tror inte att det funkar med camramen på gecko.
Frk S och Kavat vet mer.
Jag har faktiskt tagit bort julpyntet inne, vi har inte så mkt. Men jag måste erkänna att jag är en sån som gärna har kvar ljusstakarna länge då jag älskar mysljuset.
Vinkar av Frk S!
Ingen som hittat en fin bee till mig?
Jag älskar nya projekt och nu har jag fått upp blodspår eller rättare sagt beespår.
Min man tog med sig trissen och drog till Heron City för att gå på bio och se Megamind. Så här hemma är det bara jag och nöffen idag. Nu sover nöffen och vad tror ni händer då? Jo, jag är såååå uttråkad!
Sitter och köpslår med mig själv om huruvida jag ska ha en bee eller bee+. Eg nöjer jag mig absolut med en äldre bee men det verkar liksom inte finnas några till salu. De få som ligger på blocket har jag mailat på men jag har inte fått svar av en enda. Då återstår att fundera på om man ska köpa en beggad + eller ny, fast jag anser att de beggade ligger så pass dyrt att man lika gärna kan satsa på en ny i så fall. Det blir till att spara ihop lika mycket till om det ska bli en ny. Tråkigt! jag vill ju ha action nu!
P.S. Man vet att man bor på landet när ens femåring blir alldeles lyrisk när man får åka rulltrappa.