Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-01-29 17:41:16 följande:
    Halsfluss på liten M... Förklarar febern å gnälligheten... sötisen...
    Blä för halsfluss!

Du, kunde du kopiera skivan med spel till ds? Isf kanske vi kunde ta det tillsammans med fleecen (om du inte hunnit skicka den förstås).
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    zasata skrev 2011-01-29 19:09:48 följande:
    ekorren, ta fram knytnäven

Ebba hade med halsfluss nyss...

bee + ca 4-5000 beroende på skick och tillbehören ju.
    mem dom går rätt billigt..

ååå kan i nte skitkarln komma hem och ta sin gnälliga unge...!

I morse var leos feber borta! Yes tänkte jag men nu i eftermiddag och kväll har den kommit tillbaka :( 
    Fast om en bee+ går för 4-5000 kan man ju lika gärna köpa en ny. Aldrig att jag skulle köpa en beggad vagn som jag kan få ny för en tusenlapp mer då sparar jag hellre lite till. Jag är mest intresserad av gamla bee om jag ska köpa begagnat för annars känns det inte värt priset.

Min man har suttit i grabbarnas rum och byggt lego med dom i två timmar typ. Imorgon tar han med de tre stora på bio. Jag funderar på att gå på ikea under tiden eller så är jag hemma och chillar med nöffe.
  • Asereht
    passau skrev 2011-01-29 19:19:23 följande:
    Segt med alla sjuka barn... Tur vi har en klubb Har inte postat, hittar inte tapen ?! :-O Ska försöka få över filerna å bränna i morgon innan jag skickar...
    Perfekt! Meddela totalpris sen.
  • Asereht

Jag är inte 100% säker men jag tror inte att det funkar med camramen på gecko.

Frk S och Kavat vet mer.

• Asereht

Jag har faktiskt tagit bort julpyntet inne, vi har inte så mkt. Men jag måste erkänna att jag är en sån som gärna har kvar ljusstakarna länge då jag älskar mysljuset.

• Asereht

Vinkar av Frk S!

Ingen som hittat en fin bee till mig?

Jag älskar nya projekt och nu har jag fått upp blodspår eller rättare sagt beespår.

• Asereht
    Kavat skrev 2011-01-30 12:45:57 följande:
     Asereht, Hur gick det igår med "kompisträffen"?
    Det var i fredags och det gick så bra så, vi blev hämtade vid 14-tiden och var inte hemma igen förren vid 20! Mycket prat blev det om allt och inget. Mycket trevligt folk. Nu hoppas vi på repris om inte allt för länge.
  • Asereht

Min man tog med sig trissen och drog till  Heron City för att gå på bio och se Megamind. Så här hemma är det bara jag och nöffen idag. Nu sover nöffen och vad tror ni händer då? Jo, jag är såååå uttråkad!

Sitter och köpslår med mig själv om huruvida jag ska ha en bee eller bee+. Eg nöjer jag mig absolut med en äldre bee men det verkar liksom inte finnas några till salu. De få som ligger på blocket har jag mailat på men jag har inte fått svar av en enda. Då återstår att fundera på om man ska köpa en beggad + eller ny, fast jag anser att de beggade ligger så pass dyrt att man lika gärna kan satsa på en ny i så fall. Det blir till att spara ihop lika mycket till om det ska bli en ny. Tråkigt! jag vill ju ha action nu!

P.S. Man vet att man bor på landet när ens femåring blir alldeles lyrisk när man får åka rulltrappa.

• Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-30 15:43:55 följande:
    Men hade inte du kunnat haka på till HC Asereht ?! Hade vi ju kunnat fika ju... Jag tyckte det låg massvis med äldre getingar ute på blocket nyss, tänk va snabbt det ändras... Hittar du någon här i mina hoods så kan jag hämta åt dig, brukar ju finnas några i Sthlm i alla fall...
    Hade ju kunnat men det blev lite kort varsel iom att det bestämdes igår kväll. Tänkte först haka på och gå på IKEA men så insåg jag att det inte är så kul när man inte ska handla något.

Men jag tjoar gärna till vid nästa tillfälle. Trevligt sällskap tackar jag inte nej till.

HÅller koll på bee, hittade en i Huddinge men de behagar inte svara. Kanske för att jag försökte pruta en trehundring.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-30 13:59:21 följande:
    Frk S - Ha det toppen i dalarna! Och i fredags kom den underbara jackan på posten <3

Ase - Kul att det var en lyckad play-date ! Kul med nya vänner som det liksom klickar med

Idag blir jag förmodligen med cam 007 , så tänk på mig runt 16-tiden
    Tänker....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11