Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2011-01-31 14:52:25 följande:
    Kikar runt på dina bilder nu Ase, gissar att du inte släpper stipe-påsen?
    Svårt att svara på nu, beror lite på hur stor nöffen är till hösten och vilken påse jag gillar bäst.

Just nu har jag följande buggaattiraljer:

Marinblå frogliggdel (komplett) + sufflett
    Frog sandbas + varukorg
    Frog denimbas + varukorg och sufflett (suffletten lite solblekt, värst på insidan)
    Cam klarblå bas + varukorg
    Svart sufflett fleece
    Brun sufflett canvas
    Rött topset fleece
    Orange topset fleece
    Orange canvastop
    Orange sommarsufflett fleece
    Rosa sommarsufflett fleece
    Brun åkpåse
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    zasata skrev 2011-01-31 14:50:03 följande:
    jus det, grattis!!!

När kommer nya sufletterna?

Nu nog min Brio snart såld då hr jag abra tre vagnar Skulle behöva något nytt va i så fall? 
    Jag har bara två.....känner mig lite naken....
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 14:58:26 följande:
    Du! Jag vill oxå vara med och välja ur gottispåsen av cam-tillbehör
    allt rött till mig!
    När det blir aktuellt att avyttra saker så kommer ni bli de första att veta.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 15:03:43 följande:
    men jag tycker inte att solblekt denim är så läskigt faktiskt... ser mer ut som ett par skönt slitna jeans

rött topset, (är det det man har över ryggdelen?
    Nä, den är faktiskt jättefin. Just det där lite blekta gör ju att denimen lever. Men insidan är ful, där är det mörkblått bomulstyg och det främre är väldigt blekt medan det bakre är mörkt. Har funderat på hur jag på enklast möjliga sätt fixar det och det lutar åt att det bästa vore att sy ditt ett snyggt tyg. Men vägen från tanke till handling är ibland väldigt lång...*s*
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 15:03:43 följande:
    men jag tycker inte att solblekt denim är så läskigt faktiskt... ser mer ut som ett par skönt slitna jeans

rött topset, (är det det man har över ryggdelen?
    Topset = ryggdel (sittdelstop), sufflett och liggdelslock.
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-31 15:17:32 följande:
    Mmmm.... denim.... det har jag alltid gillat, speciellt frogens lite ljusare denim.
    Jag vill ju så klart ha alla tillbehör, men det har jag ju inte råd med Vi får ta det när det närmar sig istället.
    Absolut, om jag avyttrar något så säger jag till men denim gör jag mig inte av med för den är ju toksnygg. Dessutom går det ju inte att hitta frog originalklädseldelar längre så man gör bäst i att hålla i det man har.
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 15:10:59 följande:
    oho... det vill du inte släppa nu väll? OskyldigKyssTyst
    Inte än. *s*
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-31 15:38:59 följande:
    Meeeeeen, det är väl onödigt att spara denimklädseln till frogen om du inte har en frog att ha den på  
    Den följer så klart med froggen. Kan hända att jag säljer av lite "pyngel" tidigare.
  • Asereht
    passau skrev 2011-01-31 16:00:56 följande:
    Z: Makens pappas nya fru städar på dagis... så indirekt är hon väl farmor, dom har tagit avstånd från oss och vi har inte träffat dem sen S fyllde 1,,, men hon städar på dagis och nu sa hon till S att hon var hennes farmor...
    efter 4år!!!!!
    fan, nu vill ju S så klart träffa dem men jag försöker förklara att dom inte gillar oss och inte vill träffa oss... hur fan gör man? det finns ju ganska mycket bakom... så för en kort story har maken brutit med hela sin familj, mamma -94 pappan 08 och syskonen typ 96... det var anklagelser (han friades, men ändå) om incest inblandat så jag vill verkligen inte att mina barn lär känna hans sida utan att jag har kontroll över det... så NEJ jag vill verkligen inte att hon säger sånt på dagis. PUNKT,

har ringt dagis och föreståndaren skulle kolla om någon annan kunde städa deras avdelning... hoppas hoppas!
    Jobbigt.
  • Asereht

Nu börjar jag tro att det är något fel på mina mess och mail! *grrrr*

Jag messade en tjej som jag fick tips om igår om att jag var väldigt intresserad av hennes bee. Tror ni hon svarade? Nope, nu har hon lagt ut den på annons. Känns så där att svara på annonsen och anmäla intresse igen då hon ignorerade mig....

• Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-31 16:11:49 följande:
    Mäh!? Vad dumt att lägga ut pengar på en annons om någon är intresserad redan. Tycker du ska anmäla intresse igen ändå, säga nånting om att du messade henne, men kanske hade fel adress eller nummer eftersom hon inte svarade.
    Det var här på FL i inboxen. *surar*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11