K*B*N, pratar del 11

Alexis: Jag känner inte till någon av vagnarna, varken till namn eller utseende. Tror inte de är så mycket sålda i Sverige. Kolla in på www.epinions.com och se om det finns några recensioner där? En sak som jag reagerar på är vikten på vagn nr två, 14 kg är på tok för tungt för en sån sittvagn, Bugaboo väger t ex 9 kg tror jag eller om det är mindre?
Men har du kollat på Teutonia något?
Bugaboo Bee är en sulky, inget som jag rekommenderar till en bebis. En Cameleon är snordyr men går att köpa billigare från utlandet eller begagnat.
Crescent är Kina-tillverkade vagnar med kvalitet därefter. Man får vad man betalar för.
Brio Sing (eller ABC-design) låter ju annars som ett bra alternativ eftersom det är viktigt att den är hög. Kan inte komma på några riktigt höga vagnar just nu. Det skulle väl vara en Urban Jungle med liggdel men den brukar bara funka 4-5 månader innan bebisen är för stor för liggdelen och sen är det framåtvänt som gäller *bojkottar*
Det beror med andra ord väldigt mycket på vilket intresse och vilka ekonomiska resurser du har. Jag skulle vilja påstå att det finns en vagn för varje fas och varje väder och varje humör Men det blir lite dyrt
Oj, så där ser jag ut när jag bakat bröd och ätit för många skivor
Häftig historia
Tror de hette Namnband i Askim eller nåt sånt.