Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Maken tycker att jag ska köra på det som ger mig mest för pengarna och skita i andrahandsvärdet för vem vet hur mkt man väl får i slutänden. Han har en poäng men man är ju lite skadad och jag är liksom rädd för att göra "fel". Obestämd

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Kavat skrev 2011-02-03 13:21:34 följande:
    Då kör du på känsla.Hjärta Vad vill DU helst ha? Skit i värden hit och dit. Vad vill du ha? Då blir det inte fel.
    Du är en klok kvinna. Hjärta
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-02-03 14:28:27 följande:

Efternamn

Det finns ingen person som har efternamnet Hundis.

Förnamn

Det finns ingen kvinna som har namnet Hundis som förnamn. Det finns ingen man som har namnet Hundis som förnamn.

Prus: våga vara först!!!

• Asereht

Hur fanken kan en mössa ksota 55 kr i frakt med DHL och 24 kr med posten? DHL brukar ju bli billigare, 55 kr frakt för en mössa låter som ett sätt att höja priset så att man kan lägga ut för 1:- utan att förlora på det.

• Asereht

Nedrans blåsväder. Maken kör jourvecka igen och hård blåst = elavbrott = massa jobb. Skrutt!

• Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-03 15:19:53 följande:
    Ibland är ju DHL lite skumma med sin prissättning, men 55:- lät som i mesta laget ändå.

Ååh, övertrött Vemund somnade äntligen. Då kom Vendel hem och hunden skällde och sedan ställde sig Vendel i hallen och skrek allt han ville ha sagt till mig - 6 meter ifrån mig.. Stackars Vemund. Hoppas hans pappa får honom att somna om en stund.
    Know the feeling! Hund skäller och någon står i trappen på övervåningen och ropar till mig istället för att gå till mig = trött gnällig lillebror vaknar och kan inte somna om. Blääääääää!

55:- i frakt för en toppluva i strl 46 känns absolut i mesta laget. *s*
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2011-02-03 16:51:35 följande:
    Elric vill ha en lillebror som heter Cubix säger han, och får han inte det kan han tänka sig en lillasyster som är snäll. "Mamma, hon får heta va hon vill".
    *ha ha* Ja Cubix lär väl vara rätt ovanligt det med.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11