• Thulo
    Fröken Småland skrev 2011-06-07 21:37:39 följande:
    *planerar att slå Zasata*

Vem håller henne medan jag slår? Asereht? Thulo?
    Jag kan hålla
  • Thulo

Kan ju presentera mig också är äldst fyllde 40 förra veckan har 6 barn 20, 19, 16, 9 3 år ooch minstingen snart ett år. Det är två tjejer och resten pojkar. Har haft "några" vagnar tror jag kom upp i ca 25-30 sist jag försökte räkna dom.
    Är mammaledig men timvikar på två gruppboenden annars. Idag gjorde jag ett inhopp där och det var förvirrande men ändå som vanligt. Det är bra när man jobbar med brukare som har sina rutiner och typ inte mycket ändras på ett år.
    3-åringen har fått en ny "vagn" vi köpte en cykelkärra i helgen som han säger är hans vagn.

• Thulo
    AnPa skrev 2011-06-07 22:15:56 följande:
    Jo men jag kallar er nog för mina vänner hellre än kärringar
  • Thulo
    bohusbebis skrev 2011-06-08 08:21:14 följande:
    Vi kanske kan ha rullatorträff du å jag då (fyllde 40 för nåt år sen...) Åha, nästa steg från barnvagn blir till att pimpa rullatorerna
  • Thulo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-09 10:47:05 följande:
    Mailade.. Oskyldig
    Fick du nåt svar?
  • Thulo

VI har också haft skolavslutning med strålande sol hela dan. Imorgon tänkte vi nog cykla till J fotbollsträning han tyckte han skulle få åka sin cykelvagn. Sen stannar vi nog vid badet som finns i ån om det är lika fint imorgon.

• Thulo
    Leende skrev 2011-06-15 15:38:17 följande:
    Håller på att packa upp vagnen...

*sliter mig i håret och önskar att nån av er var hemma hos mig nu och kunde hjälpa mig visa hur man gör*

Får kolla ikväll när barnen sover på instruktionsdvdn... *oerfaren*Skäms
    Åh skoj med ny vagn
  • Thulo
    Leende skrev 2011-07-03 15:51:32 följande:
    Hej kära FL vänner!

Skriver en snabbis nu för i famnen har jag en liten hungrig älsklingKyss 

Tack så mycket för alla grattisHjärta 

Förlossningen gick ju som sagt jättefort (skriver mer om den senare) men den var en dröm om man jämför med förra...

Han kom med raket fart 2 veckor innan BF och vägde 3320 g och 50 cm lång..  

Hörs senare!

Grattis  
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11