K*B*N, pratar del 11
Inboxar du kontonr åt mig? Du kan sms:a eller skicka via fb också. Har inte kvar alla gamla meddelanden så jag hittar inte nr.
Jag gillar er! Ni får mig att känna mig så normal!
Tre vagnar är ju inte så mycket ändå, snart tre iaf.
Klart du ska köpa Nif! Du kommer ju bara att ångra dig annars. Den klarblå är ju wunderbar!
Själv försöker jag låtsas som att jag inte är sugen på en bas till, jag behöver verkligen inte eftersom jag kan pimpa de jag har men säg det till "vill ha" som dyker upp titt som tätt!
Den var ju fin, men det var ju bara sittdelen på den, så då dröjer det ju så länge tills jag kan använda den.
Jag ska se hur mitt "fynd" ser ut när den kommer. Min kompis har den hemma hos sig nu, hon säger att den är lite sliten, men om någon kan fixa upp den så är det jag Vi får se hur det blir...
Cambågar och fästen, går sånt att köpa löst? Så man kan ha camsuflett på frogen tänkte jag. Visst kan jag väl sy, men nog vill man väl ha någon orginalsuflett med.
Alltså, nog för att jag inte alltid gillar min svägerska jättemkt men WTF! Har ni läst detta?
www.familjeliv.se/Forum-4-51/m57190578-13.html
Den var ju fin, men det var ju bara sittdelen på den, så då dröjer det ju så länge tills jag kan använda den.
Jag ska se hur mitt "fynd" ser ut när den kommer. Min kompis har den hemma hos sig nu, hon säger att den är lite sliten, men om någon kan fixa upp den så är det jag Vi får se hur det blir...
Cambågar och fästen, går sånt att köpa löst? Så man kan ha camsuflett på frogen tänkte jag. Visst kan jag väl sy, men nog vill man väl ha någon orginalsuflett med.
Jag är/var lite sugen på att buda på det orange som ligger på t. Men jag ska inte, jag ska sälja saker inte köpa. Jag har redan tre baser, det får räcka.
Här tar man alla blodprover direkt hos bm. Himla smidigt. Har bara gjort glukosbelastning en gång och det räckte mer än väl. Värdena har hållt sig inom det normala senare grav.
Appropå mönster så har jag ett avritat jag fått från Nif.
Min man säger också att det är mina vagnar. På sin höjd nöffes. Han bryr sig verkligen inte.
Första vagnen till första barnet var han intresserad av tills köpet var klart typ. Nu är det någon enstaka ljusglimt som att han gillar hur lätt froggen är att styra eller att han tycker att happyn var ett bra byte. Makens favvo var ptn, den gick flest komplimanger. *s*
Nu är han informerad om att jag tänker skaffa hem en vagn till och att jag kanske gör mig av med någon om jag trivs med den. Men tidigast till hösten då. Jag fick en skum blick och ett "jaha" sen återgick han till datorn.
Jag har lärt mig att uppskatta detta. *haha* Hellre att han inte bryr sig än att han lägger sig i eller *ve och fasa* försöker förbjuda mig att utöva mina hobbys!