Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-15 18:14:01 följande:
    Är du säker på det? Jag ser inte att det lyser på översta våningen...

{#emotions_dlg.djavulsk} Tungan ute
    Kyss
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland

God morgon! Oj, Nif är tidigt uppe, brukar bara vara jag och Prus här vid den här tiden.

Idag fortsätter jag min ovanligt hektiska skolvecka, så synd att den skulle krocka med Majas sportlov och mannens kvällsskift. Idag skall hon till mormor och lillebror till dagis så jag skall vara supereffektiv med två seminarier och ett studiegruppsmöte. Och sen är det kvällsseminarium när barnen somnat *torkar svetten ur pannan*.

Krya på sig nu lilla Leo! î?

• Fröken Småland

Förresten läste jag precis något häftigt. Lindadjo: finns det bedövningsvätska till ömma bebisgommar på Apotek i Norge? *kräver utredning*

• Fröken Småland

Prus: Fint det blev!

Kavat: Skönt att ni får undersöka lillfisen.

Asereht: I know men det är oftast Prus som tjoar god morgon i tråden

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-16 07:45:56 följande:
    Ah, jag började tro att jag inte räknades eftersom ingen svarade på mina inlägg på hela kvällen igår.
    Oj! *kastar mig tillbaka i historiken för att kolla Aserehts inlägg*
  • Fröken Småland

Hihi, men du skrev ju inga frågor utan hade bara funderingar på att sy och att du gillade Buggan som liggvagn

Men OK, det låter kul med lite sömnad och jag gillade också Buggan som liggvagn

• Fröken Småland

Var det ingen som tyckte att lokalbedövande för små tandsprickande gommar lät smart? Undrar om Lindadjo har mer info och om det finns biverkningar eftersom det inte finns i Sverige?

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-02-16 08:09:54 följande:
    Anmäler uppvak sent idag, min unge bara sover och sover... hajar nada men nu är hon vaken och kikar lite bompa....
    *blänger avundsjukt*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11