K*B*N, pratar del 11
olost = lost. *skakar på huvudet och skyller på att storbusen pratar med mig samtidigt som jag skriver*
olost = lost. *skakar på huvudet och skyller på att storbusen pratar med mig samtidigt som jag skriver*
Köksmöblerna kom hem till slut. Ligger fortfarande i bilen dock. Blev sen middag idag. Storbusen är fortfarande utslagen, han piggnade till en stund på dagen och har legat och kollat på tv med mig när han inte dåsat till men nu på kvällen steg febern igen. De andra tre är i varierande pigghetsgrad men nu kände sig maken lite risig med under middagen. Även jag känner mig rejält utschasad så vi gör tidig kväll och tar mys/lördagsgodis imorgon på dagen istället. Så kan det bli, godnatt gott folk.
Lindadjo - Varför inte klä liggdelen med nytt tyg bara. På så sätt förlorar du ingen stadga eller så. Annars hittar man ju hyfsat billiga liggdelar både på blocket och tradera.
Jag eller vi rättare sagt valde att ta reda på kön när vi fick erbjudandet vid fvp. Dels blev vi för nyfikna och dels så önskade jag liiite mer att det skulle vara en tjej så jag resonerade som så att var det ännu en pojk så skulle jag hinna bearbeta eventuell besvikelse. Fast när vi fick det efterlängtade brevet med svaren och infon så var det mest ett konstaterande och lika glädjande även om wn liten liten del av mig sörjer döttrarna jag inte fick. Nu blir det inga fler försök heller.
Jag vill ge er alla en STOR alla hjärtansdagskram!
Här hemma måste någon kidnappat min oromantiske make och bytt ut honom mot en kopia! När vi kom ner imorse så stod det röda rosor och choklad på köksbordet både till mig och pojkarna. Han hade dessutom ritat ett kort! Jag är fortfarande i chocktillstånd!
Det blev ett helt nytt kök med nya möblerna. De jag köpte då jag flyttade hemifrån för 19 år sen ska få bli besegra och värma oss. Utom stolarna de ska vi spara som extra när vi får middagsgäster.