Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Vi har fått en ny förfrågan om medlemsskap i slutna tråden så då kom jag på att vi måste blåsa lite liv i den här så att vi kan lära känna lite nytt folk

• Fröken Småland
    Thulo skrev 2011-03-24 08:36:11 följande:

Jösses vad ni blåste här blev det sån storm så vi höll på att blåsa bort under morgonprommisen

Här skiner solen men blåsten gör att det var inte skönt alls. Men snart har solen smält bort all snö på "vår" väg så ungarna har börjat tjata om att ta fram cyklarna.
    Förresten när ena katten kom in i morse som varit borta ett par dar var jag tvungen att kolla in honom ordentligt han såg så sne ut i ansiktet men innan jag fatta att han blivit av med halva örat. Så är det att slåss....

Stackars kissen Våra ser man inte heller mycket av nu i mars.
  • Fröken Småland
    Thulo skrev 2011-03-24 08:42:29 följande:
    mm men han är snällare mot dom andra katterna idag än vad han brukar så kanske nån satt honom på plats. Men 3-åringen vägrar att tro på att nån annan katt "ätit" upp örat så han skyller på en varg eller en räv.....
    Ja, det är garanterat en varg som smakat lite på örat och sen bestämt sig för att nej, det var inget för mig
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-03-24 10:34:09 följande:
    Det kom jag fram till när jag gick i lågstadiet

za = zazza (jag ville skriva mitt namn  med Z då, och zazza kallades jag.)
    SA= Sara
    TA= Jag hade ett marsvin som hette Tuffis, men TU passade inte lika bra, så blev TA..

Så där vet du det ;) 
    Hahaha, det var tillräcklig säkerhet på det så att det kunde funka på en e-legitimation
  • Fröken Småland

Välkommen hit AnPa! Vi skall bli bättre på att skriva här också så vi lär känna dig lite bättre. I andra tråden delar vi lite känsligare information som namn och bilder och vi vill vara hemliga här på FL så då får man snällt ge sig till tåls tills man klarat inträdesprovet Vi är några få i den andra tråden som hängt ihop i flera år här på FL.

Har du bara haft fyra vagnar?!?!

• Fröken Småland

Klippt från en blogg:

"Är det någon som är sugen på en ny talangjakt? Nu har man kommit fram med en ny programidé i Sydafrika. Man har skapat ett nytt program som ska heta SEX-FACTOR istället för talangtävlingen X-FACTOR. Och vad går den talangtävligen ut på? Jo att ha sex framför jury och publik där man som publik även kan vara med och rösta. Och vinnaren får kontrakt på att få vara med i en porrfilm."

Skall jag anmäla er? Drömmer

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11