• passau

K*B*N, pratar del 11

Angel Gbg skrev 2010-04-05 20:07:42 följande:
    Dyna vore faktiskt något... jag måste engagera mig i att göra en men har inte haft orken...
    egentligen behöver jag bara haklappar, insåg när jag kollade i skåpet att jag hade 3 skålar med sked från FP, så behöver någon annan dom jätte braiga skålarna är det bättre dom får dom... även den hårda haklappen som vi inte använder då båda barnen blivit galna av dom...

dyna till tjej och PT?
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-06 12:36:19 följande:
    Ta en sopborste...PT och tjej... jag dumpar ihop allt får du byta vidare =) ok?
    funkar, vad har du för särg på vagnen?
  • passau

japp, då har jag sytt till Angel, konsulterade min 3-åriga prinsess-expert som var nöjd med resultatet...

sydde efter ett gammalt UJ-mönster då min pT är i stugan, hoppas det passar...

Angel, brukar ni använda selen? har inte gjort hål ännu, om jag syr dit dom, ska jag sprätta hålen eller vill du göra det själv om du vill använda dem eller ska jag låta dynan vara "tom"?

• passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-06 21:53:21 följande:
    Har ALDRIG använt sele på C så snälla låt det vara annars funderar nog prinsessan varför det är hål i dynan =)
    inte vi heller... har endast använt bendelen när hon försökte smita*L*

ok, isf är dynan klar!

och bild blir d inte, för då blir d ingen överraskning för Angel! haha
  • passau
    sarahl skrev 2010-04-07 08:19:50 följande:
    ännu en natt utan att något hänt. blä. Bf imorgon. börjar nu ställa in mig på övertid, men hoppas givetvis på att det drar igång. Lilleman är ju född på BF, men hur stor är sannolikheten att denna gör det oxå. Den måste ju vara 0%. Sover som en kratta och kan knappt vända mig i sängen längre. imorgon skall jag till BM och hoppas hon "känner" på mig och ser om det är moget. jag är livrädd för att gå över och att bebisen skall bli väldigt stor. gissar redan nu på en vikt runt 4.5 kg.
    lycka till!
  • passau
    Lindadjo skrev 2010-04-07 16:40:44 följande:
    Härligt väder ute det håller jag med om K kavat, fast vi har mulet här i Strömstad. Men det är ju varmt! Idag har jag klippt ungefär 1/3 av våran häck på baksidan, den är 3 meter hög och drygt 2 meter bred, så det är inte lätt att hålla ordning på den. Nu har jag påbörjat operation kaping av häck, så att den ska vara lättare att hålla efter i sommar. Jag har bra lust att gräva upp den helt och sätta ett plank där istället, som inte tar upp så mycket plats! Vi har ju liten trädgård som det är, utan världens bredaste och högsta häck! *suck*
    men 2m bred, kan du inte ansa så den är 0,5m bred? surt jobb men skönt efteråt!

får vi komma och hälsa på en dag i sommar?
    Maken är jätte sugen på Koster, då kunde vi kanske stannat och tagit en fika och rasat av barnen
  • passau
    Pruseluskan skrev 2010-04-08 06:42:06 följande:
    okej, tack för hjälp!Ingen som ska till Ullared snart ?
    lite sugen ppå att dra efter mässan på fredag d e ju bara en timma till i bil, men jag köpte ny dator i förrgår så jag tror inte b´jag borde...

*drar och tittar på när dom sätter ihop byggsatsen till brorsans hus*
  • passau
    Kavat skrev 2010-04-08 19:14:14 följande:
    Ja, jag får ta med mig barnen och Ekorren kommer vid ett eller något i natt, så vi kommer när vi kommer. Barnen vaknar ju ändå när de gör, så vi får helt enkelt se när vi kommer. Jag har ju allas mobilnr så de bör inte vara några problem att få tag i er.
    trackasera oss tidiga stackare alltså?

*sitter vid min helt nya och Stooooora dator!*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11