• passau

jag avviker nu, varit en lång dag... om någon vill ha tag på mig så finns jag på mobilen från 8 i morgon!...

sov sött damer (och herre om han kan slita sig från tradera  ) så ses en del i morgon!

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • passau

besviken att inte en enda föräldratidning lyckades vara med,...

S är ute och tvättar nya lekstugan ioch är lyrisk! indrar om hon vill komma in och äta...
    M ville mest öppna och stänga fönster och dörrar, vilket inte S gillade*L*

kul att träffa er småland och Angel!

Hoppas C blev nöjd emd innehållet!

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-09 21:11:28 följande:
    Halloj i tråden och tack alla för idag! Idag var det inte mindre än SEX otroligt snygga kreativa barnvagnsnördar i Sveriges framsida. Jag fick för övrigt med mig en Bee hem. Nu skall jag ladda om inför högskoleprovet imorgon *ångest*
    ny eller gammal?
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 06:25:57 följande:
    God morgon! Usch, idag gäller det och jag känner mig så osäker då jag kollade på ett gammalt prov och det kändes som att jag fattade noll *blond under det mörka*. Men jag gör ett försök, jag skrev ju ett riktigt bra resultat en gång i tiden även om jag är extremt otränad för tillfället. Been köpte jag i Mölndal på vägen hem, i butiken som stod på mässan. Inget erbjudande men en av de som köper en Bugaboo i deras butik under den här perioden vinner tillbaka sitt köp så det kan man ju alltid hoppas på. Lilleman blev åksjuk på vägen hem och gjorde det som Zasata inte vill höra något om så nu skall jag montera ihop den sanerade bilstolen så han kan åka bil idag. Familjen möter nämligen upp för gemensam lunch när jag har rast
    *håller tummar och tår* break a leg!

orkade inte mata lilla damen när hon vaknade kl.5 så jag fick betala redan kl.6 genom att hon vägrade somna om...

ska på gympa med S sen... nu står en risgrynspudding i ugnen och väntar på att maken och S skall vakna...
  • passau

jag gjorde den när jag gick i 9:an... kan väl säga att resultatet inte var det bästa

ensam med 2 kids då maken ska gå på svågerns spelning på nattklubben ikväll... tror inte han varit ute på 2 år ensam...
    S är mer högt än lågt och M vill bara sova, men jag vill vänta lite till...
    = rätt mkt kaos...

• passau

ni med allergiska barn...

åt en bit schweizernöt-choklad, en stund senare stoppade jag M´s nappflaska mellan läpparna då jag höll på att tappa henne...
    hur lång tid tar d innan reaktion om d skulle bli andningsbesvär?
    *korkad sjuksköterska som inte gillar att vara ensam med sjuka barn*

utslag å annat skiter jag i... bara andningen... ingen annan i familjen/släkten är allergisk mot något... och jag har ätit nötter och gullat rätt mkt med henne innan...

• passau

2 lugnt snusande barn... (troligen ingen allergi alltså... vilket jag inte trodde men blir nojjig för att jag är ensam)
    så nu ska jag stänga ner och gosa lite jag med...
    vart på Loppis idag och shoppat en "bokhylla" låsbart skåp uppe med 3 hyllor, ett "tomrum" och sen ett låsbart skpå nere med 2 hyllor...

om ni fattar?! tänk 2 skåp på varandra med ett tomt skåp emellan jaja... kanon blev d 90:- haha
    tänkte ha d till leksaker men har kommit på att d kommer sluka mer än vårt vitrinskåp så d hamnar nog i allrummet/köket ( vår stuga är 1ROK) så får vi mer plats!

sov sött girls!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11