K*B*N, pratar del 11
Ursäkta spamningen

Fi sjutton vilken värme, har tynat staket i fm, och sen flytta vi 2 års hingsten och 1 års hingsten till sommarhagen, så mim medryttare har lite närmare nu när hon börjat arbeta med 2 åringen, tog minst 30 min i gassande sol att få på hulliganerna på släpet.. Största felet i tiden, var nog för 2 åringen gick på direkt vid första försöket,men när medryttaren huka sig under frambomen för att komma undan, då huka han oxå under bomen o där stod han... Så vi fick backa tillbaks han för att få loss han och då gick han såklart ut istället, sen ville han inte in igen. De var liksom inte lika roligt när man visste vad som fanns där inne.
Min tanke var då att lasta 1 åringen först, han brukar vara lätt han med, men gud va han stod på bakbenen och hoppa runt. Kämpa en lång stund innan jag kom på tanken att han har ju faktiskt aldrig vart lastat bakifrån, utan alltid lastad i front utlastningen (shettis) så jag öppna där och ombord gick han som han aldrig gjort annat. Sen gick allt smidigt fram, 2 åringen gick på när 1 åringen var på, sen åka 5 min bort i sammhället o knuffa av dom igen, in i hagen och nu går dom där
Så för en halvtimma sen traska jag o barnen ner i träsket och doppa oss, så sjönt. Så nu sover faktiskt lill grodan och dom två stora leker.
Här e en till med ledproblem, har gått vid läkare i 3 år nu utan svar o resultat. Sista läkaren jag träffa påstod att de var normalt att unga tjejer mellan 18-26 år hade ledvärk, de hade med för lite ledvätska att göra. ... Känns inte som de var ett ok svar enligt mig, men o andra sidan e jag bara 26 i ett år till - 2 mån, så sen kan hon ju inte skylla på de när jag kommer tillbaka.
Kan inte sova klokt o vaknar alltid med försvagad kännsel på morgonen, kan knappt lyfta telefonen från nattysbordet. O så värken på de..
Men samma här, de känns helt klart lite bättre på sommaren än vintern. Mulet o regningt e värre än solsken.
Är det någon som ska invadera medeltidsveckan i visby i år?
Ja men visst de e samma här, dom har tagit prover på de mesta. Dock utreddes jag för B12 sjukdom under graviditeten för dom värdena var värdelösa, o de kunde ge ledvärk.. Men va då ja har knapra dom burkarna piller jag behövde, fått ok stämpel i pannan och har ännu ont i lederna... ?
Nej man skulle kanske sammla ihop ett gäng o söka samtidigt, alla som inte fått diagnos och som är i olika åldrar o inte bara 26 liksom, så kunde ju sjukhusen få arbeta lite påriktigt.
Jag tror de e en dubbel kimi eller dubble trubbel va dom heter. De e den med rak suflett utan suflett spännare.
Ser ut som vagnen på bilden fast den är marinblå med typ nallar, och Hjulen är inte luft som på denna utan dom vanliga 90 tals hjulen vita. Annars samma modell