Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-04-10 10:07:31 följande:
    Nu har jag paus i eländet, SHIT vad svårt det är!! Jag köpte inte solsuffletten då jag tycker att den är bättre till ett litet barn. Min gangster vill helst inte ha sufflett alls. Men jag är också imponerad av den, hur bra som helst. Han mår för övrigt prima även idag så det smittar inte
    full rapport och bilder tack gärna när den är ihopfälld med *funderar allvarligt på att köpa en*
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-04-11 10:26:24 följande:
    nope inte mönster mer än att jag kan säga hur man gjorde Gjorde mönster efter eget mått, tittade på en keps och hade som tankeförebild. Man får måtta ut diametern på cirkeln som man klipper ut, lättast är att mäta måttet på barnet från dit på örat man vill kepsen ska gå. Sen två raka bitar som blir brettet, måtta barnets omkrets. Sen en skärm. Sen viker man fyra inveck, varje inveck är dubbelt så det blir en mittskåra. Titta på kortet på keps i mitt galleri så kanske det blir lättare tyda förklaringen
    ah, ska jag göra tack. Vet att rättvisa barn hade en beskrivning, men hon har ju slutat blogga tyvärr...
  • Riskiflickan

Vilket härligt väder!!! Tillbringade dagen igår i slottsskogen innan jobbet..... sååå härligt... synd bara att de flyttat så många djur.... Finns ju fler i nolhagaparken i A-sås numera....

• Riskiflickan

Passau: oj oj.... hoppas det löser sig med jobbet, förstår om du blir galen på det, ni är ju faktiskt två!! som skall dela på ansvaret...

• Riskiflickan

Här är också strålande sol..... skicka inte hit nått regn nu.....har ju massa tvätt hängandes ute å ska ta en cykeltur efter att HSB varit här å kollat in om vi har en vattenskada i badrummet....

• Riskiflickan
    zasata skrev 2010-04-16 13:19:57 följande:
    GAH! jag håller på att bli galen ,sambon vägrar en barnvagn till.. VI har nog bråkat i två dygn nu
    Vad är det för barnvagn du vill ha då??? män förstår inte sådant viktigt
  • Riskiflickan
    zasata skrev 2010-04-16 13:23:34 följande:
    nya bee +.. nej dom gör ju inte det. just nu vägrar jag gå ut med Leo då jag vägrar knuffa Brion i sommar väder..
    Aha, den hade jag också kunnat tänka mig....  men än så länge har jag froggen att köra runt i solen med..... ska bara sy en ny somrig suffla...
  • Riskiflickan
    Pruseluskan skrev 2010-04-16 19:16:50 följande:
    oj lät inge bra, hoppas det inte är det....
    Jo, tyvärr..... de har skurit upp golvet här... om vi har tur (vilket jag hoppas) räcker torkning å omsvetsning av fogen de skurit upp...... får veta det nästa vecka....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11